اجرای پویش «بهار قرآن» در اردبیل
کد خبر: 4129553
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

اجرای پویش «بهار قرآن» در اردبیل

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت اردبیل گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان پویش «بهار قرآن» با ویژه‌برنامه‌های آموزشی و قرآنی در سطح استان برگزار می‌شود.

اتحادیه و تشکل های قرآنی اردبیلنهضت حورزاده، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل بیان کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان پویش «بهار قرآن» با ویژه‌برنامه‌های آموزشی و قرآنی با حضور اقشار مردم و قاریان برجسته در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی پویش‌های ختم قرآن کریم به‌صورت گروه‌های مجازی و پایگاه‌های قرآنی، بارگذاری روزی یک جزء از قرآن به‌صورت فایل از سوی مؤسسات قرآنی در فضای مجازی و حقیقی، راه‌اندازی نذر صلوات در شبکه‌های اجتماعی، اجرای طرح بهار در بهار، بارگذاری منبر‌های مجازی، شرح و تفسیر قرآن کریم، ادعیه ماه مبارک رمضان و دعا‌های روز از برنامه‌های تدارک دیده شده در این ماه است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت اردبیل گفت: با توجه به ارزش و جایگاه قرآن در ماه رویش و طراوت قرآن، طرح بزرگ بهار قرآن را با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی با حضور علاقه‌مندان به قرآن اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha