دیدار نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با خانواده شهیدان «خرزانی» و «نوایی»
کد خبر: 4129935
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

دیدار نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با خانواده شهیدان «خرزانی» و «نوایی»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با خانواده‌های شهیدان محمدحسین نوایی و جهان‌بخش خرزانی به‌مناسبت عید نوروز دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با خانواده شهیدان نوایی و خرزانی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به‌مناسبت عید نوروز فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده روز گذشته، پنجم فروردین‌ماه با خانواده‌های شهیدان محمدحسین نوایی و جهان‌بخش خرزانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

روح‌اله ویسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در این دیدار گفت: امنیت و آسایش امروز، مدیون همت، مجاهدت و شهادت حماسه‌آفرینانی است که با نثار جان خود، درخت اسلام را آبیاری کردند و برای این ملت و کشور، عظمت آفریدند.

وی با تأکید بر لزوم شناخت اهداف و ویژگی‌های شهیدان، افزود: همه ما وظیفه داریم، تا راه شهدا را ادامه دهیم و در حد توان به بازماندگان شهدا، ایثارگران و جانبازان خدمت‌رسانی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده بیان کرد: پدران و مادران شهدا دین خود را با عالی‌ترین درجه به انقلاب ادا کرده‌اند و الگوی پدران امروز در تربیت نسل جدید انقلابی با فرهنگ ایثار و شهادت هستند.باید از خانواده شهدا، عزیزان جانباز، وصیت‌نامه شهدا و رفتار این عزیزان درس بیاموزیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

یادآور می‌شود، شهید جهان‌بخش خرزانی در ۱۷ اسفندماه سال ۱۳۶۶ در منطقه هورالعظیم و شهید محمدحسین نوایی در ۶ مردادماه ۱۳۶۱ در منطقه کوشک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha