تشکیل قرارگاه جهادی «مهار تورم و رشد تولید» در دادستانی بافت
کد خبر: 4131369
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

تشکیل قرارگاه جهادی «مهار تورم و رشد تولید» در دادستانی بافت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از تشکیل قرارگاه جهادی «مهار تورم و رشد تولید» در داستانی این شهرستان خبر داد و گفت: این قرارگاه در راستای تحقق شعار سال تشکیل شده است.

عنایت‌الله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، عنایت‌الله دهقانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت با تأکید بر ضرورت اهتمام همه مسئولان در راستای تحقق شعار راهبردی سال که توسط رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مطرح شده است، گفت: به این منظور قرارگاه جهادی «مهار تورم و رشد تولید» در شهرستان تشکیل شده است.

این مقام قضایی اظهار کرد: مسئولان باید در قرارگاه مهار تورم و رشد تولید با روحیه انقلابی پای کار باشند و در راستای مأموریت و اهداف آن اعم از معیشت و اشتغال مردم به درستی کار شود تا شاهد اثرگذاری مطلوب باشیم.

وی در ادامه با اشاره به غنای فرهنگی شهرستان بافت، افزود: دشمن بعد از ناامیدی از اثرگذاری تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و سایر بخش‌های امنیتی و نظامی وارد عرصه فرهنگی شده است. لذا همه موظف به حفظ هویت و اصالت فرهنگ غنی‌یمان هستیم.

دهقانی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم تا خللی در باورها و اعتقادات دینی و مذهبی ما وارد شود و نیاز است تا صدای واحدی وجود داشته باشد و از اظهار نظرهای غیرکارشناسی و غیرمرتبط در موضوعات فرهنگی جلوگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت با بیان اینکه اجازه رفتارهای ناهنجار و ساختارشکنانه در این شهرستان را نمی‌دهیم، گفت: راهکارهای پیشگیرانه و رفع مشکلات فرهنگی باید پیگیری شود و همه کارها باید هماهنگ و منسجم صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha