مسیر راهپیمایی روز قدس در کرج اعلام شد
کد خبر: 4132361
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

مسیر راهپیمایی روز قدس در کرج اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان کرج را از میدان توحید تا مصلی امام خمینی(ره) اعلام کرد.

روز قدس

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، 19 فروردین‌ماه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: امسال با توجه به وضعیت تقویمی ماه مبارک رمضان و احتمال اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همچنین بنا به دستور ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مقرر شد جمعه، ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس اعلام شود.

وی افزود: مسیر راهپیمایی روز قدس در کرج از ساعت ۱۰:۳۰ با اجتماع مردم در میدان‌ توحید کرج آغاز می‌شود و مردم روزه‌دار از آنجا به سمت مصلی‌ امام خمینی(ره) شهر کرج حرکت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه مسیرهای سایر شهرستان‌های استان البرز شامل فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ، طالقان و اشتهارد نیز طی هفته جاری اعلام می‌شود، گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید در راستای جهاد تبیین و در عرصه تولید محتوا خلاقیت و نوآوری داشته باشیم، پیشنهاد می‌شود یک تیم تولید محتوا برای تبلیغات شکل گیرد تا تبلیغات فضای مجازی و بنرهای تبلیغاتی را در این زمینه مدیریت کند.

ابراهیمیان توضیح داد: برای روز قدس مسابقات ویژه‌ای به‌صورت کتبی و شفاهی در نظر گرفته شده است و در طول مسیر راهپیمایی نیز غرفه‌های مختلف فرهنگی همراه اجرای برنامه و اهدای جوایز نفیس برپا می‌‌شود.

وی در پایان از تمام اقشار مختلف مردم اعم از هنرمندان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، دانشجویان، جامعه کارگران و اصناف دعوت به‌عمل آورد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha