فعالیت 80 واحد فعال دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی یزد
کد خبر: 4133428
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

فعالیت 80 واحد فعال دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی یزد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از فعالیت 80 واحد فعال نهاد دانشجویی اعم از کانون‌های فرهنگی، تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

سید مهدی هاشمی باجگانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سید مهدی هاشمی باجگانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، 22 فروردین در نشست نهادهای دانشجویی با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد از تلاش‌های نهادهای دانشجویی در عرصه‌های فرهنگی قدردانی و اظهارامیدواری کرد: با تمام تلاش‌های خود عملکردی در مسیر پیشرفت داشته باشیم.

وی به حضور میدانی ارکان مدیریتی دانشگاه در همه حوزه‌ها تأکید کرد و افزود: از آنجایی که دانشگاه مکانی برای حضور فرهیختگان است، لذا دانشجو باید برای جامعه خط مشی تعیین کند، چرا که دانشجو یک فرد آزاداندیش است و گرایش به هیچ جایی ندارد.

هاشمی با بیان اینکه همه تشکل‌های دانشجویی باید یکسان دیده شوند گفت: هر کسی در مسیر عناد با کشورش نیست و در مسیر گفتمان کشورش حرکت می‌کند باید از توانمندی‌هایش استفاده کرد.

وی به افزایش ظرفیت خوابگاهی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خوابگاهی دانشگاه و ظرفیت‌سازی خوابگاه‌ها در دست اقدام است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد بر افزایش حمایت از نشریات دانشجویی و تقویت دانشکده‌های اقماری تأکید و عنوان کرد: با همکاری و با یکدیگر رو به جلو حرکت کنیم چرا که دغدغه اصلی ما دانشجو و مسائل فرهنگی دانشگاه است.

وی از فعالیت 80 واحد فعال نهاد دانشجویی اعم از کانون‌های فرهنگی، تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی خبر داد.

انتهای پیام
captcha