روز قدس نماد آزادگی و حمایت از مظلومان عالم است
کد خبر: 4133684
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
نماینده مردم تبریز:

روز قدس نماد آزادگی و حمایت از مظلومان عالم است

روح الله متفکر آزاد با تأکید بر اهمیت راهپیمایی روز قدس و حمایت از آرمان فلسطین، گفت: روز قدس، نماد آزادگی و حمایت از مظلومان عالم است.

روح الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز در مجلسروح الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اهمیت راهپیمایی روز قدس و حمایت از آرمان فلسطین، گفت: روز قدس، نماد آزادگی و حمایت از مظلومان عالم است.

وی با اشاره به این‌که روز قدس یادگار امام راحل است، افزود: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، مسئله قدس و مقابله با رژیم صهیونیستی را به عنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح کرده و نگذاشتند این موضوعات به فراموشی سپرده شود.

متفکر آزاد، با اشاره به وقایع اخیر در سرزمین‌های اشغالی، گفت: اخیراً که فلسطینی‌ها مبارزات خود را تشدید کرده و رژیم صهیونیستی نیز از لحاظ درونی در مسیر اضمحلال و فروپاشی است، اهمیت روز قدس بیشتر بوده و بر همین اساس با حضور در صحنه ان‌شاءالله شاهد به ثمر رسیدن تلاش‌ها و حضورها باشیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس و حمایت از آرمان فلسطین، اظهار کرد: پیام حضور حداکثری در راهپیمایی روز فراموش نکردن آرمان قدس و مظلومان عالم است.

انتهای پیام
captcha