مظلومان جهان تنها نیستند
کد خبر: 4133902
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

مظلومان جهان تنها نیستند

فرمانده انتظامی البرز گفت: پیام حضور در راهپیمایی روز قدس این است که هیچ مظلوم و بی‌پناهی در گستره زمین تنها نیست.

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی البرز روز جمعه، 25 فروردین در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز قدس اظهار کرد: آرمان مقدس رهایی قدس شریف و فلسطین عزیز از چنگال غاصبان آن، آرمانی است که حضرت امام خمینی (ره) با قراردادن آن در صدر مسائل جهان اسلام، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن به خوبی نشان داد که پس از این نه قدس و نه فلسطین، بلکه که هیچ مظلوم و بی‌پناهی در گستره زمین تنها نیست.

وی اضافه کرد: روز جهانی قدس؛ تابش انوار امید بر دل ملت مظلوم فلسطین و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز است تا برای مقابله با دسیسه های خبیثانه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار و سایر ایادی استکبارجهانی مصمم‌تر و استوارتر گام بردارند و خود را در این راه تنها و بی‌پناه نبینند.

هداوند خاطرنشان کرد: این روز گرامی برای ما تداوم قهرمانانه راه امام خمینی (ره) در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و دستمایه عزت و بازگرداندن عظمت به اردوگاه مسلمانان است.

فرمانده انتظامی البرز یادآورشد: رژیم جعلی صهیونیستی و مدافعان درمانده‌اش باید بدانند که با گذر زمان بیش از پیش در منجلاب خودساخته زور و تزویر و ستم و کفر خود غرق می‌شوند و تنها از خود چهره‌ای منفور، ضعیف و منزوی و ترسو برجای خواهند گذاشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: پلیس البرز نیز همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از آن، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان کرده و از مردم انقلابی و ولایی استان درخواست می‌نمایم تا با حضور پرشور خود در این راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار و متجاوزان به قدس شریف وارد کنند.

 

انتهای پیام
captcha