قدردانی مدافعان سلامت فارس از نیروهای ارتش
کد خبر: 4135485
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

قدردانی مدافعان سلامت فارس از نیروهای ارتش

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش، جمعی از مسئولان مجموعه سلامت استان فارس با فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرده و از زحمات این نیروهای خدمتگزار قدردانی کردند.

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با فرمانده ارشد ارتش در فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن روز ارتش، جمعی از مسئولان مجموعه سلامت استان فارس با فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرده و از زحمات این نیروهای خدمتگزار قدردانی کردند.

امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با قدردانی از مدافعان سلامت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز را از پیشکسوتان مدافع امنیت و از رزمندگان اسلام معرفی کرد.

وی، حمایت ارتش از مجموعه سلامت و همکاری با مدافعان سلامت را وظیفه ذاتی ارتش برشمرد و افزود: تلاش و آرزوی فرماندهان ارتش این است که در راستای حفظ امنیت، جان و خون خود را تقدیم مردم و ایران عزیز کنند.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این دیدار با تبریک به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از همکاری نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان به ویژه در راستای امنیت کشور و همکاری در تامین سلامت مردم قدردانی کرد.

وی افزود: بی شک نه تنها مجموعه سلامت، بلکه مردم نیز قدردان حمایت و همدلی مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس به ویژه در بحران‌ها و ارائه خدمات به جامعه هستند.

محمود نجابت، مشاورعالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این دیدار، ارتش را سعادتی برای کشور برشمرد و گفت: نیروهای متدین ارتش با جانفشانی‌های خود نه تنها در هشت سال دفاع مقدس، بلکه در حال حاضر نیز برای حفظ امنیت و آرامش مردم در کنار دیگر نیروهای مسلح و نظامی کشور، از کشور پاسداری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha