ضرورت شکل‌گیری ظرفیت اقامت و حمل و نقل مخصوص زائر در مشهد
کد خبر: 4135486
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

ضرورت شکل‌گیری ظرفیت اقامت و حمل و نقل مخصوص زائر در مشهد

استاندار خراسان رضوی بر ضرورت شکل‌گیری ظرفیت اقامت و حمل و نقل مخصوص زائر در مشهد تاکید کرد.

یعقوبعلی نظری استانداری خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران استقبال از بهار ۱۴۰۲، تصریح کرد: امسال باتوجه حضور میلیونی زائران در مشهد نگران تغییر و تحولات شهرداری بودیم که چگونه مدیریت شود، اما با حضور آقای اصغری در صحنه و اعتقاد، پای کاری و همدلی ایشان و همه همکاران و شورای شهر خدمات در بخش‌های مختلف به نحو مطلوب انجام شد.

وی افزود: بلوغ مدیریتی و نگاه تکلیفی به وظایف خود در بخش‌های مختلف درحال شکل‌گیری است که فرهنگ خدمت به زائران به عنوان افتخار و تکلیف است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: خدمات شهری در شان زائران صورت گرفت و خوشبختانه هیچ مشکلی ایجاد نشد و بر اساس شنیده‌ها زائران از میزبانی احساس رضایت داشتند.

نظری ادامه داد: ما در مشهد نیازمند تحول و مکلف هستیم با ظرفیت و امکانات موجود با تلاش بیشتر و مدیریت دقیق‌تر حداکثر استفاده را برای خدمتگزاری به حداکثر زائران را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین چند اتفاق اساسی در موضوع زیارت و شهر مشهد باید رخ دهد تا ورود زائر به مشهد با سهولت، سرعت و به قیمت ارزان انجام شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: مشکل اساسی در مشهد اسکان زائر است و نمی‌توانیم اسکان موقت و اضطراری را در دراز مدت ادامه دهیم.

وی بیان کرد: از مشکلات اساسی در مشهد اقامتگاه زائران در لایه‌های مختلف است به نحوی که دسترسی به حرم در اسرع وقت انجام شود، لذا این امر نیازمند تحول است و ظرفیت اقامتی در مشهد باید فراهم شود. همچنین حمل و نقل مخصوص به زائران باید دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha