لازمه عبور از فتنه، اخلاص ملت و مسئولان است
کد خبر: 4135750
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
یک پیشکسوت دفاع مقدس:

لازمه عبور از فتنه، اخلاص ملت و مسئولان است

سردار علی مولوی با بیان اینکه لازمه عبور از فتنه، اخلاص ملت و مسئولان است، گفت: امید ما به خدا و ملت با چشم بیدار و آگاهی لازم در امت حزب الله است.

سردار علی مولوی حقیقی، پیشکسوت دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار علی مولوی حقیقی، پیشکسوت دفاع مقدس، شب گذشته، ۳۱ فروردین‌ در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی و محفل انس با قرآن کریم که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این امر که دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد، کلیدواژه‌ای است که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند و گاهی مورد غفلت واقع می‌شود یا عده‌ای هنوز آن را باور ندارند.

وی با بیان اینکه به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری در شرایطی قرار گرفتیم که دنیا به‌ناچار گفتمان مقاومت را پذیرفته چون گفتمان قرآن و ائمه معصومین است، تصریح کرد: دو مساله در این پیچ تاریخی اتفاق می‌افتد و هر دو مساله بر سر گفتمان مقاومت است.

پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد: افولی که در اتحادیه اروپا و جبهه استکبار اتفاق می‌افتد و به طور کلی ایالات متحده آمریکا را درگیر کرده به سمت آسیا می‌آید و در کشورهای آسیا محوریت با ایران اسلامی است بنابراین محور به افول کشیدن ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفتمان انقلاب اسلامی است.

مولوی تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا در داخل بشدت درگیر است و برابر با نظریه کارشناسانی که در تاریخ استکبار کار می‌کنند در سال‌های آینده به سرنوشت اتحاد جماهیر شوروی دچار خواهد شد که این پیچ تاریخی و تغییر به نفع گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: دومین مسئله این است که دیگر در دنیا کشورهای صاحب قدرت و زور حکمرانی نخواهند کرد و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت غالب خواهد بود، امروز در دنیا ۲ جریان وجود دارد یکی ظلم‌پذیر و دیگری جریانی است که ظلم می‌کند و کشورهای مدعی به کشورهایی که توانایی لازم برای دفاع از خود را ندارند ظلم روا می‌دارند که این روند در حال تغییر بوده و به خاطر گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت است.

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: اگر شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حجازی، شهدای مدافع حرم و مقاومت در سوریه و جاهای دیگر به شهادت رسیدند برای اینکه این گفتمان جهانی و جایگزین گفتمان خلافت شد که دیدیم داعش چه بلایی بر سر مردم آورد.

وی با بیان برخی جنایات داعش در سوریه و عراق افزود: گفتمان انقلاب و مقاومت در برابر گفتمانی ایستاد که زیر چتر آمریکا و اسراییل بیش از صدها زن را به زور به ازدواج با دیگران درآوردند و حداقل نیروهای مسلح به عمق جنایت و فجایعی که داعش تحت عنوان گفتمان خلافت ترویج می‌کرد، شاهد و آگاه هستند.

مولوی به اغتشاشات پاییز سال گذشته در کشور هم اشاره کرد و گفت: در حوادث ۱۲۰ روز پایان سال گذشته و آشوبی که به پا کردند، همه کسانی که در داخل سازماندهی شده بودند در ۱۰ جبهه وارد عملیات شدند. طراحان این عملیات‌ها همان کسانی هستند که بلاهایی را بر سر مردم سوریه، عراق و جاهای دیگر آوردند و طراحی عملیات‌های مبارزه با جمهوری اسلامی تنها یک آشوب شهری و ناآرامی در بعضی شهرها نبود بلکه سلسه عملیات‌هایی بود که در ۱۰ جبهه از شمال غرب تا جنوب شرق و مرزهای خراسان پیش‌بینی کرده بودند.

وی افزود: به گفته یکی از کارشناسان خبره فقط ۵۰ درصد یک عملیات رو شد یعنی ۹ و نیم عملیات دیگر باقی ماند که به لطف خدا با چشمان بیدار و آگاه نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی همه آنها رصد شد، همه خانه‌های امن ولو در کشورهای همسایه با هماهنگی منهدم شد که به برکت جبهه مقاومت و خون شهداست.

وی گفت: لازمه عبور از هر فتنه، خلوص کسانی است که دست‌اندرکار هستند و باید از این درجه اخلاص برخوردار باشند لذا امید ما به خدا و ملت با چشم بیدار و آگاهی لازم در امت حزب الله است؛ در رأس نظام نیز رهبر معظم انقلاب از همه فرماندهانی که دوره‌های عالی را در دانشگاه‌های بین‌المللی گذرانده‌اند، مسلط‌تر هستند.

مولوی افزود: داشتن این آگاهی و تسلط الزاما با تحصیل در دانشگاه نیست که رد نمی‌کنیم اما عامل اصلی آن درجه اخلاص، توکل و ایمان است و ما از این نعمت بزرگ برخورداریم که در جایگاه ولی فقیه و ولایت امر و فرمانده کل نیروهای مسلح است. این امتیاز در هیچ یک از ارتش‌های دنیا وجود ندارد که ولی فقیه فرمانده کل نیروهای مسلح با درجه‌ای از اخلاص، خلوص و تقوا باشد لذا با چنین فرمانده‌ای از درون این لشکر و سپاه شهید صیاد شیرازی، شهید سلیمانی و شهید حجازی و شهدای دفاع مقدس بیرون می‌آیند.

پیشکسوت دفاع مقدس خطاب به نیروهای نظامی و جوان اظهار کرد: ما دوره خدمتی را طی کردیم اما همچنان در رکاب، در سطح و همراه شما هستیم، رفقای شهید ما انتظار دارند از این مسیری که خدا برای ما تعیین کرده، منحرف نشویم و در این صورت خوشحال می‌شوند که ببینند رفقای آنان راهشان را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha