تبلیغ دین باید با زبان روز انجام شود
کد خبر: 4136545
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

تبلیغ دین باید با زبان روز انجام شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کارهای تبلیغی برای مؤثر واقع شدن باید نوآورانه و خلاقانه باشد و در این زمینه باید مجهز به سلاح زبان روز بود.

حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز ۵ اردیبهشت‌ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: دینداری مردم خراسان جنوبی عمیق و ریشه دار بوده و دین برای اقامه شدن و جریان پیدا کردن در جان انسان‌ها به پیامبر (ص) نازل شده است.

وی با تأکید بر اینکه مکتب انسان ساز و جامعه ساز و تمدن ساز اسلام مبتنی بر فطرت انسان است، تصریح کرد: با گذشت زمان تغییراتی در احوال جامعه بشری رخ می‌دهد و تبلیغ ما برای دین نیز باید متناسب با این تغییرات باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: طبق فرموده امام خمینی، فقیه باید نبض تحولات جامعه را در دست داشته باشد و نمی‌توان تغییرات زمان را در نظر نداشت ولی در تبیین و اقامه مکتب موفق بود.

وی با اشاره به ضرورت نوآوری و خلاقیت در کارهای فرهنگی، اظهار کرد: کارهای تبلیغی برای مؤثر واقع شدن باید نوآورانه و خلاقانه باشد و در این زمینه مجهز به سلاح زبان روز بود.

قمی ادامه داد: طبق گفته امام (ره) فقه زمانی که در سینه علما و در کتاب‌ها مکتوب بماند خطری را متوجه جهان خواران نخواهد کرد بلکه باید در سبک زندگی ما جاری شود.

انتهای پیام
captcha