دشمن به دنبال تضعیف زیرساخت‌های دینی جامعه است
کد خبر: 4136704
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
مسئول بسیج فرهنگیان البرز:

دشمن به دنبال تضعیف زیرساخت‌های دینی جامعه است

مجتبی آمرکاشی گفت: دشمن به دنبال تضعیف زیرساخت‌های دینی و اعتقادی در جامعه است و به همین دلیل هجمه‌های آنان همچنان ادامه دارد.

مجتبی آمرکاشی، مسئول بسیج فرهنگیان استان البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش البرز، مجتبی آمرکاشی، مسئول بسیج فرهنگیان استان البرز، ششم اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی همایش‌های سراج الهدی(2) که با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در سالن جلسات استان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن به‌دنبال تضعیف زیرساخت‌های دینی و اعتقادی در جامعه است و به همین دلیل هجمه‌های آنان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن دینداری و اعتقادات اسلامی را نشانه گرفته و تنها راه خنثی‌سازی این توطئه، جهاد تبیین است، افزود: در این شرایط بسیار حساس فرهنگی رسالت معلمان بسیار اثربخش است، چراکه دشمن هجمه وسیعی را علیه باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی مردم آغاز کرده است.

مسئول بسیج فرهنگیان استان البرز به اهمیت کارهای فرهنگی در جهت مقابله با جنگ‌های شناختی دشمنان پرداخت و اظهار کرد: می‌توانیم با برنامه‌ریزی دقیق و فرهنگسازی از ظرفیت عظیم حوزه تعلیم و تربیت در این مسیر استفاده کنیم.

آمرکاشی یادآور شد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که در جنگ سخت با ایران اسلامی پیروز نخواهند بود، لذا به جنگ‌های نرم که در آن افراد فکر نمی‌کنند در میدان مبارزه هستند به‌ویژه به جنگ شناختی روی آورده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین افزود: آنها برای تهاجمات فرهنگی و جنگ شناختی علیه ما برنامه دارند، بنابراین ما نیز باید با برنامه پیش برویم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز به همایش‌های سراج الهدی(2) در البرز اشاره و بیان کرد: هدف از انجام برنامه‌های فرهنگی و تربیتی روشنگری به مخاطبان است که برای رسیدن به این هدف مهم باید با برنامه عمل کنیم.

آمرکاشی تأکید کرد: برنامه‌ این همایش‌ها در استان با حال و هوای بزرگداشت هفته معلم برگزار شود و با اهدا گل معلمان را برای شرکت در این برنامه مهم هدایت کنیم.

در این جلسه شرکت‌کنندگان به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص جهاد تبیین و طرح سراج الهدی در مدارس پرداختند.

انتهای پیام
captcha