میزهای مدیریت بین مدیران و مردم فاصله ایجاد نکند
کد خبر: 4136808
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

میزهای مدیریت بین مدیران و مردم فاصله ایجاد نکند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی حضور مستمر بین مردم را از خصوصیات مدیران دولت دانست و گفت: نباید میزهای مدیریت بین مدیران و مردم فاصله بیندازد.

تراب محمدی، معاون استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی روز گذشته، 6 اردیبهشت در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان شبستر، حضور مستمر بین مردم را از خصوصیات مدیران دولت سیزدهم دانست و گفت: نباید میزهای مدیریت بین مدیران و مردم فاصله بیندازد و مدیران باید بدانند که قضاوت نهایی عملکرد آنها با مردم است.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی مدیران در دولت‌ها امری عادی است، گفت: فرمانداران جدید با نگاه کارآیی و مردمی بودن انتخاب می شوند و تجربه و تخصص از اصول انتصاب فرمانداران استان است.

وی افزود: شأن مدیران دولت سیزدهم تنها خدمت به مردم است و چون دولت درصدد حل مشکلات معیشتی مردم است نمایندگان دولت در شهرستان‌ها با این دیدگاه منصوب می شوند.

محمدی عدالت‌محوری را یکی از خصوصیات مهم و بارز دولت فعلی دانست و یادآوری کرد: بر همین اساس باید مدیران و مسئولان دارای انضباط مالی و اداری بوده و با نفی روابط ناسالم اداری بر رفع نیازهای شهروندان همت کنند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی شبستر، ادامه داد: در قضیه مسائل امنیتی شهرستان شبستر از مناطق امن استان بوده که در ناآرامی های سال گذشته و آشوب ها از شهرستان های با آرامش و دارای کمترین اتفاقات بود.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام همواره در تلاش هستند تا با ایجاد ناامنی در کشور به دستاوردهای این نظام و اعتماد مردم آسیب برسانند لذا ضمن آگاهی و بصیرت به مسائل باید در خنثی کردن دسیسه های آنان که به صورت ترکیبی و هدایت شده از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد تلاش کنیم.

در این مراسم محمد مطهری به عنوان فرماندار جدید شبستر معرفی و از خدمات ایوب دهقان در مدت 15 ماه تصدی فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha