نشست مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی با مدیر جامعة‌القرآن برگزار شد
کد خبر: 4137244
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

نشست مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی با مدیر جامعة‌القرآن برگزار شد

نشست مشترک محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور با حجت‌الاسلام طباطبایی، مدیرعامل مؤسسه جامعةالقرآن الکریم برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از اتقان، نشست مشترک محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور با حجت‌الاسلام محمدمهدی طباطبایی، مدیرعامل مؤسسه جامعةالقرآن الکریم تشکیل شد.

طی این نشست که با همراهی حجت‌الاسلام محمدحسین طباطبایی، قائم مقام و قدسیه طباطبایی، مدیر جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران و منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه برگزار شد، درباره گسترش حفظ قرآن کریم براساس یافته‌های علمی و تجربی مؤسسه بحث و تبادل نظر شد.

تصمیم‌گیری درباره دوره‌های به‌ کارگیری آیات در گفتار و نوشتار برگرفته از سیره اهل‌بیت(ع)، کتابت و علامت‌گذاری  به روش جدید و آموزش روخوانی و روانخوانی به روش نوین از دیگر موارد مطرح شده طی این جلسه چند ساعته بود.

یادآور می‌شود، با توجه به توفیقات این مؤسسه و تلاش‌های اتحادیه برای گسترش فرهنگ قرآنی و انتقال تجربیات مؤسسه جامعة‌القرآن با سایر مؤسسات، تصمیمات این نشست به صورت فراگیر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha