مدرسه اوتیسم همدان افتتاح شد
کد خبر: 4138457
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸

مدرسه اوتیسم همدان افتتاح شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از افتتاح مدرسه اوتیسم همدان با زیربنای ۱۵۰۰ متری خبر داد.

محمود نقوی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدانمحمود نقوی، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا، از افتتاح مدرسه اوتیسم شهر همدان با ۱۵۰۰ متر زیربنای آموزشی واقع در منطقه ششصد دستگاه روز گذشته، ۱۳ اردیبهشت‌ با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی مدرسه اوتیسم همدان از سال ۹۷ آغاز شد، منابع این پروژه در ابتدا استانی بود، سپس بنیاد برکت و مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران با این پروژه همکاری کردند.

نقوی تصریح کرد: این مؤسسه در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری طراحی شده است، بخش سخت‌افزاری مطابق با مقررات ملی ساختمان طراحی شده و تمام ملاحظات در آن رعایت شده است‌.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در طراحی این پروژه از رنگ خنثی و متریال‌های خاص به همراه ملاحظات لازم استفاده شده است، مدرسه اوتیسم همدان با ۱۰ کلاس درس، تجهیزات آموزشی متناسب با دانش آموزان اوتیسم، اتاق تاریک، آب درمانی ویژه تقویت حس لامسه دانش آموزان و اتاق کاردرمانی فیزیوتراپی تجهیز شده است.

وی یادآور شد: این پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان به سرانجام رسید که ۱۰ میلیارد آن اعتبارات استانی و ملی، ۲ میلیارد آورده بنیاد برکت و ۴ میلیارد آورده مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران است.

انتهای پیام
captcha