پای‌بندی به اسلام تضمین‌کننده امنیت روانی جامعه است
کد خبر: 4139060
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

پای‌بندی به اسلام تضمین‌کننده امنیت روانی جامعه است

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین با بیان‌ اینکه پای‌بندی به قرآن و اسلام تضمین‌کننده امنیت روانی جامعه است، گفت: قرآن و دین اسلام آزادی مطلق است و این دنیای استکبار غرب است که این آزادی را محدود و محصور می‌کند و امنیت روانی جامعه و انسان‌ها را به خطر می‌اندازد.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم تجلیل از مربیان قرآنی که روز گذشته، 16 اردیبهشت‌ماه در تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: قرآن سراسر نور و فطرت است و چنان با فطرت عجین شده که اگر کسی عناد نداشته باشد آیات قرآن را بشنود و مفاهیم و معارف آن‌را درک کند حتماً با قرآن انس می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خطاب به مربیان‌ قرآنی در انتخاب راه و مسیر برای تربیت فرزندان گفت: این مسیری که شما انتخاب کردید راهبردی‌ترین و مفیدترین مسیر هدایت بشر است و مسیری که کمترین هزینه و خطا را دارد و شما باید قدردان والدین خود باشید که شما را در این مسیر قرار داده‌اند و این حرکت آنان جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام گرزین نخستین اقدام فرهنگی امام زمان‌(عج) بعد ظهور ایشان را آموزش قرآن بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی سراسر تجلی روح قرآن است و جمهوری اسلامی برای خدا و قرآن قیام کرد و در این راه از هیچ چیز واهمه نداشت، لذا اراده قرآنی مردم جریان استکبار را تغییر داد و خدا هم وعده خود را محقق کرد و جمهوری اسلامی را نصرت بخشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌ اینکه امروز دشمن از طرق مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بیش از گذشته روی افکار مردم تأثیر می‌گذارد، افزود: ما باید به جهانیان بگوییم که قرآن کتاب آزادی و آرامش است و اگر مردم متوجه حقایق جمهوری اسلامی و قرآن بشوند یقیناً این موج عدالت و آزادی فراگیر شده  و دست استکبار برای همه رو می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه حجاب برای زنان کرامت است و جامعه غرب می‌خواهد این ارزش را از آنان سلب کند و این مغایر با قانون اسلام و قرآن است، گفت: قرآن و دین اسلام آزادی مطلق است و این دنیای استکبار غرب است که این آزادی را محدود و محصور می‌کند و امنیت روانی جامعه و انسان‌ها را به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام
captcha