مدیران تکریم خانواده شهدا را در اولویت قرار دهند
کد خبر: 4139226
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

مدیران تکریم خانواده شهدا را در اولویت قرار دهند

فرماندار شفت با بیان اینکه وجود خانواده‌ شهدا نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است، گفت: مدیران شهرستان شفت تکریم خانواده شهدا را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مهدی نقدی فرماندار شهرستان شفت

به گزارش ایکنا از گیلان، مهدی نقدی، فرماندار شهرستان شفت امروز، 17 اردیبهشت‌ماه در جلسه طرح سپاس این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان باید به صورت دوره‌ای با خانواده معظم شهدا دیدار و از آنها دلجویی کنند چراکه همه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است.

فرماندار شفت با بیان اینکه خانواده‌های شهدا وارثان این نظام و انقلاب هستند، افزود: صحبت‌های دلگرم کننده خانواده شهدا در امید دادن به جامعه به اندازه چندین سخنران مطرح تأثیرگذار است چراکه از جان و دل سخن می‌گویند. خانواده معظم شهدا هیچگاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در تمامی دیدارها توصیه آنان به مسئولان خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است که این مهم نشان از روح بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان تکریم خانواده شهدا را در اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: مسئولین شهرستان علاوه‌بر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی نسبت به ارج نهادن به مسائل فرهنگی، ارزشی و اجتماعی، در برنامه‌های دیدار با خانواده شهدا حضور پررنگ داشته باشند چراکه وجود خانواده‌های معزز شهدا نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود شود بلکه لازم است تا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها مستمر بوده و توصیه خانواده معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شفت با بیان اینکه حضور در منزل شهدا که افرادی صبور و کم توقع از جامعه هستند، افتخاری بزرگ برای مسئولان است و آنان را در خدمت رسانی به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار درصدد رفع مشکلات بر آیند.

انتهای پیام
captcha