سی و چهارمین همایش «‌صفای دل» برپا می‌شود
کد خبر: 4139403
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

سی و چهارمین همایش «‌صفای دل» برپا می‌شود

سی و چهارمین همایش طرح جامع قرآنی «‌صفای دل» از سوی مؤسسۀ فرهنگی - قرآنی هفت آسمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مؤسسۀ فرهنگی - قرآنی هفت آسمان به منظور کمک به اشاعه تعالیم قرآنی در سطح استان، کشور و دیگر ملیت‌ها، طرح جامع قرآنی «صفای دل» را از سال ۱۳۹۱ به اجرا گذاشته است.

این طرح که در حال حاضر در قالب برنامه‌های خواندنی و شنیداری ارائه می‌شود (تلاوت نور، ترجمە قرآن، درس‌هایی از قرآن، تفسیر نمونه، تفسیر تسنیم، قصّه‌های قرآن و ...) همە افراد در محدودە سنی ۷ تا ۵۰ سال را (با هر سطحی از تحصیلات) پوشش می‌دهد.

برهمین اساس سی و چهارمین همایش طرح جامع قرآنی «صفای دل» از سوی مؤسسۀ فرهنگی - قرآنی هفت آسمان اصفهان برگزار می‌شود. این همایش پنجشنبه، ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در حسینیه شهدای بسیج به نشانی خیابان پاسداران، خیابان باغ گلدسته همراه با برنامه‌های شاد و متنوع قرآنی و اهدای امتیاز و جوایز سفر‌های زیارتی برپا می‌شود.

متقاضیان پس از ثبت نام و عضویت در برنامه، با اختصاص زمانی اندک (حداکثر نیم ساعت در روز)، در جرگە اعضای قرآنی این طرح قرار گرفته و از خوان پربرکت قرآن متنعم می‌شوند.

این طرح کاملاً رایگان بوده و به صورت غیر حضوری، اجرا می‌شود. در این طرح لازم نیست در ساعت خاصی از روز آنلاین باشید؛ بلکه متن یا صوت مورد نیاز برنامه‌ها از قبل آماده شده و همراهان قرآنی این طرح، در هر زمان که بخواهند می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

شرکت‌کنندگان برنامه‌های تفسیری از تور‌های زیارتی رایگان قم و جمکران، مشهد مقدس و کربلای معلی به قید قرعه بهره‌مند خواهند شد و در سایر برنامه‌ها، از اردو‌های تفریحی، جنگ‌های شاد قرآنی و جوایز ویژه پایان دوره و ... برخوردار می‌گردند.

برگزاری سی و چهارمین همایش طرح قرآنی «‌صفای دل»

انتهای پیام
captcha