دیدار با جامعه ایثارگری امید به آینده را تقویت می‌کند
کد خبر: 4139620
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
مدیرکل بنیاد شهید اردبیل تصریح کرد:

دیدار با جامعه ایثارگری امید به آینده را تقویت می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده شهید معظم «حجت آرین» که با همراهی شهردار اردبیل انجام شد، دیدار با جامعه ایثارگری را باعث افزایش امید به آینده دانست.

دیدار با جامعه ایثارگریبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و محمود صفری شهردار اردبیل، ۱۸ اردیبهشت ماه با خانواده شهید معظم «حجت آرین» دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این دیدار با اشاره به مشکلاتی که دشمنان انقلاب اسلامی برای ایران عزیز ایجاد کرده‌اند، گفت: انقلاب اسلامی ایران بیش از چهار دهه است که با انواع مشکلات ناشی از تحریم دست و پنجه نرم می‌کند، اما به دلیل نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در بین مردم، هرگز عزت و اقتدار خود را در برابر دشمنان از دست نداده است.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را باعث افزایش امید به آینده دانست و تصریح کرد: سربازان غیور ایران اسلامی در جنگی نابرابر و زمانی که صاحب‌نظران حوزه جنگ احتمال پیروزی ایران اسلامی را در حد صفر می‌دانستند، با اتکال به پروردگار و اتّکا به راهبری و تدبیر امام راحل(ره)، تمامی محاسبات را برهم زده و با حماسه‌آفرینی خود، پیروزی نظام اسلامی را رقم زدند.

نوری افزود: جوانان امروزی نیز وارثان همان جوانانی هستند که در اوج غیرت و مردانگی، ایثارگرانه پا به میدان نبرد گذاشتند و نسل جدید نیز این توانایی را دارند که با الگوبرداری از شهدا و ایثارگران، مشکلات و موانع موجود را به راحتی از میان بردارند.

صفری شهردار اردبیل نیز خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به جامعه معظم ایثارگری را وظیفۀ مسلّم مسئولان نظام اسلامی دانست و گفت: شهدا و ایثارگران الگویی کامل برای مسئولان نظام اسلامی هستند و با تبعیت از آموزه‌های شهدا که در وصیت‌نامه آنان منعکس شده است، می‌توان مشکلات و پیچ‌های خطرناک را به راحتی پشت سر گذاشت.

انتهای پیام
captcha