برای درمان عقب‌ماندگی سیستان‌وبلوچستان باید منسجم شویم
کد خبر: 4139826
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

برای درمان عقب‌ماندگی سیستان‌وبلوچستان باید منسجم شویم

رضا شریفی گفت: درد و رنج ناشی از محرومیت و عقب‌ماندگی‌های تاریخی سیستان‌وبلوچستان درمان دارد و برای جبران و رفع کمبودها و مشکلات، به‌شدت نیازمندیم تا تک‌روی‌ها و بخشی‌نگری به انسجام و هم‌افزایی تبدیل شود.

رضا شریفی معاون استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی، معاون سیاسی، اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان، 19 اردیبهشت‌ماه، در حاشیه نشست با اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: تشکیل خانه احزاب با هدف حضور فعالانه همه احزاب، در کنار هم بوده است.

وی افزود: باید کمک کنیم تا جایگاه و وزن احزاب در سیستان‌وبلوچستان سنگین‌تر شود و ما قائل به تقویت خانه احزاب برای اشتراک افکار، جهت آبادانی استان هستیم.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه سیاسی بودن عیبی ندارد اما سیاست‌زدگی محل اشکال است، خاطرنشان کرد: برای دستیابی به توسعه استان باید اختلاف‌ها را حل کنیم، باید به یک فهم و مطالبه مشترک برسیم و استانداری نیز در این خصوص پشتیبان و در کنار همه احزاب است.

شریفی با بیان اینکه آینده روشنی در انتظار استان است، تأکید کرد: بسیاری از مشکلات با مدیریت جهادی قابل حل است و ما با هیچ‌کسی تعارف نداریم و اگر هر یک از مدیران درست عمل نکنند، قطعاً برکنار می‌شوند، نظام مسائل و حل مسائل سیستان‌وبلوچستان احصا شده و تنها نیازمند مرد میدان برای اجرا هستیم.

انتهای پیام
captcha