ویژه‌برنامه همایش بانوان و دختران ایران زمین در امام‌زاده سیدبهلول خوی برگزار می‌شود
کد خبر: 4141697
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

ویژه‌برنامه همایش بانوان و دختران ایران زمین در امام‌زاده سیدبهلول خوی برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: روز جمعه برابر با ۲۹ اردیبهشت ویژه‌برنامه همایش بانوان و دختران ایران زمین در محل آستان مقدس امامزادگان  سید بهلول و آقا میرهادی خوی برگزار می‌شود.

ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: برای این دهه برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان در نظر گرفته شده که در بقاع متبرکه و امام‌زادگان برگزار می‌شود.

وی افزود: روز جمعه برابر با ۲۹ اردیبهشت ویژه‌برنامه همایش بانوان و دختران ایران زمین با سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهور و مداحی حاج مهدی رسولی در محل آستان مقدس امامزادگان  سید بهلول و آقا میرهادی خوی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: اجرای برنامه روز دختر سال‌روز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت در امامزاده غریب حسن(ع) و آرامگاه امامزادگان محمد و ابراهیم ارومیه خواهد بود.

وی میزبانی از کاروان زیر سایه خورشید در روز ولادت ثامن‌الحجج(ع) در ارومیه، تکریم از دختران شهدا در امامزاده سید بهلول(ع) و آقا میرهادی و بقعه شیخ نوایی خوی و اجرای ویژه‌برنامه کارکنان زن استانداری به همراه دخترانشان با عنوان همایش مادر و دختری در محل امامزاده غریب حسن(ع) از دیگر برنامه‌های دهه کرامت هستند.

حجت‌الاسلام جوانبخت خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه روز دختر با حضور  ۳۰۰ نفر دختر نوجوان و ۱۰۰ نفر از دختران ارزشی تحت عنوان دختران حاج قاسم در راستای تعامل و استفاده از ظرفیت‌های موجود در محل امام‌زاده غریب حسن(ع) ارومیه، برگزاری همایش دختران ایران زمین در روز ۳۱ اردیبهشت سال‌روز ولادت حضرت فاطمه(س) و تجلیل از دختران نمونه با محوریت عفاف و حجاب به همت اداره اوقاف و امور خیریه چایپاره از جمله برنامه‌های دهه کرامت هستند.

 

انتهای پیام
captcha