هدف دشمن ایجاد نارضایتی و ناامیدی در میان مردم است
کد خبر: 4142864
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

هدف دشمن ایجاد نارضایتی و ناامیدی در میان مردم است

سردار احمد شفایی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی ایجاد ناامیدی و نارضایتی در میان مردم است.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، امروز، دوم خردادماه‌، در جمع مسئولان اقشار مختلف بسیج استان ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، گفت: شما نسبت به دینی که به شهدا داریم آگاهید و همه ما باید با نگاه عمیق و راهبردی نسبت به انقلاب اسلامی و اهداف آن معرفت پیدا کنیم.
 
وی افزود: ما باید قدردان تلاش‌های ارزشمند افرادی باشیم که امروز در مرزها در شرایط بسیار سخت در حال مرزبانی و دفاع از کشور هستند که شاهد بودید در نقطه صفر مرزی عزیزان ما جان خود را فدای انقلاب و مردم کردند.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: باید با نگاه بلند تلاش کنیم تا قدم‌های بزرگی را در راستای وظایف خود برداریم تا بتوانیم از فرصت حداقلی که به ما داده شده، بیشترین بهره را برای انقلاب ببریم، به شرایط موجود بسنده نکنید و نگاه خود را راهبردی و عمیق کرده و حرکت خود را شتاب دهید.
 
شفایی اضافه کرد: همه اقشار در این مسیر ارزشمند انقلاب اسلامی وظیفه‌ای دارند و همه باید در راستای وظایف خود بیشترین تلاش را انجام دهیم، ما باید با تلاش‌های شبانه‌روزی و با شناخت دقیق از دسیسه‌های دشمن بکوشیم تا سطح رضایت‌مندی مردم را نسبت به نظام بالا ببریم.
 
وی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی ایجاد ناامیدی و نارضایتی در میان مردم است، ظرفیت اقشار بسیار ارزشمند است و در جای جای نقاط سیستان‌وبلوچستان، اقدامات خوبی را می‌توان، انجام داد، اگر ما وظایف خود را به خوبی و با دغدغه‌مندی انجام دهیم قطعاً نتایج خوبی تا پایان سال کسب خواهیم کرد.
انتهای پیام
captcha