ویژه برنامه «میلاد امام رضا(ع)» برگزار شد
کد خبر: 4145230
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
به میزبانی کتابخانه شهدای نوبهار قم؛

ویژه برنامه «میلاد امام رضا(ع)» برگزار شد

ویژه برنامه «میلاد امام رضا (ع)» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهاجرانی، نویسنده کودک و نوجوان و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه شهدای نوبهار قم برگزار شد.

ویژه برنامه «میلاد امام رضا(ع)»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع)، ویژه برنامه «میلاد امام رضا(ع)» با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد مهاجرانی، نویسنده کودک و نوجوان؛ مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم و جمعی از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی روز گذشته 10 خردادماه در کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم، برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی و اجرای مسابقات شاد با محوریت آموزش احکام توسط حجت‌الاسلام صفار و مولودی‌خوانی محمد باقر رئیس کرمی، مداح اهل بیت(ع) آغاز شد.

میهمان ویژه این مراسم نیز حجت‌الاسلام و المسلمین، سیدمحمد مهاجرانی، نویسنده کتاب‌های «زندگی و زیارت امام رضا(ع)» و «نادانی دشمن ماست» از منابع دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بود. حجت‌الاسلام مهاجرانی در این نشست ضمن معرفی کتاب «نادانی دشمن ماست»، دقایقی پیرامون کرامات امام رضا(ع) صحبت کرد.

همچنین در حاشیه این مراسم، دیوار نقاشی اعضای کودک و نوجوان کتابخانه با محوریت کتاب «نادانی دشمن ماست» و همچنین نمایشگاه کتاب های محمد مهاجرانی برپا شده بود که با استقبال این نویسنده کودک و نوجوان همراه شد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، به تعدادی از همنامان امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha