رسانه‌ها عظمت حماسه جهادگران را بازتاب دهند
کد خبر: 4147353
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز:

رسانه‌ها عظمت حماسه جهادگران را بازتاب دهند

سردار ابوالفضل اسلامی با تقدیر از اهتمام جهادگران بسیجی در خدمات‌رسانی به مردم حادثه‌دیده جاده چالوس گفت: رسانه‌ها عظمت حماسه جهادگران را بازتاب دهند.

سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز، سردار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز با اشاره به اینکه شهید مهدی باکری در دوران تصدی مسئولیت هدایت شهرداری ارومیه به‌طور ناشناس گل و لای خانه پیرزنی سیل‌زده را تخلیه می‌کرده است، اظهار کرد: به جز عشق به خدمت به هموطنان هیچ منطقی رفتن تا کمر در گل و لای و خدمات‌رسانی به مردم وحشت‌زده از سیل، رانش زمین و ریزش کوه را در اوج حادثه توجیه نمی‌کند و این عزم و اراده بزرگ که یادآور حماسه دفاع مقدس است باید از طریق رسانه‌ها بازتاب پیدا کند تا مردم بدانند همچنان مردانی از جنس دلاوران دفاع مقدس در راه خدمت به مردم همواره آماده و جان بر کف هستند.

وی با بیان اینکه حضور به موقع جهادگران و دعوت مردم به آرامش در اوج حادثه سیل و رانش زمین قابل تقدیر است، تصریح کرد: حضور به موقع جهادگران در منطقه حادثه‌دیده جاده چالوس علاوه بر اینکه نشان شجاعت جهادگران دلاور استان البرز است، باعث آرامش و دلگرمی مردم مضطرب شد و این مسئله بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تأکید بر اینکه حماسه جهادگران باید در تاریخ ثبت شود، بیان کرد: نویسندگان و اهل قلم در برابر ثبت حماسه جهادگران در تاریخ مسئول هستند.

اسلامی با اشاره به حمایت از انتشار کتاب‌های که حماسه جهادگران البرزی را بازگو کند، گفت: عشق جهادگران بسیجی به مردم باید در تاریخ ثبت شود و به همین سبب از نویسندگان می‌خواهیم با ورود در این عرصه حماسه جهادگران البرزی در تاریخ ماندگار کنند.

انتهای پیام
captcha