برپایی مراسم محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در بجنورد
کد خبر: 4147467
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

برپایی مراسم محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در بجنورد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم محوری شهدای هفتم تیر در مرکز استان خبرداد.

حجتالاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسانشمالیحجتالاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسانشمالی در گفتوگو با ایکنا از خراسانشمالی با اشاره به تقارن دهه امامت و ولایت با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، از برگزاری مراسم محوری گرامیداشت شهدای واقعه هفتم تیر در تمامی شهرستانها و مراکز بخشهای استان خبر داد و اظهارکرد: مراسم محوری در مرکز استان روز هفتم تیر با سخنرانی حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در سازمان بیناد شهید و امور ایثارگران کشور در مسجد انقلاب بجنورد برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت پاسداشت هرچه باشکوهتر عید غدیر و دهه امامت از دستگاهها و نهادهای عضو خواست تا همه ظرفیت و توان خود را در کنار تشکلهای مردم نهاد در راستای فراگیر کردن این عید بزرگ پای کار بیاورند.

محمدی برگزاری نماز عید سعید قربان، دعای عرفه و جشن محوری عید سعید فطر در سراسر استان را از اهم برنامههای این دهه برشمرد.

وی با قدردانی از همکاری نهادها و دستگاهها به ویژه دبیر ستاد دهه کرامت استان در راستای گرامیداشت ویژه برنامههای این دهه، اجرای سرود سلام فرمانده را یکی از بارزترین و ارزندهترین برنامهها دانست و در همین راستا، حضور خانوادهها در این اجتماع را ارزشمند و قابل توجه عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha