شکوفایی اقتصادی منجر به تقویت اقتدار ملی می‌شود
کد خبر: 4148539
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

شکوفایی اقتصادی منجر به تقویت اقتدار ملی می‌شود

سرپرست فرمانداری رشت گفت: شکوفایی اقتصادی منجر به تقویت اقتدار ملی می‌شود، لذا رونق فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تقویت اقتدار ملی با شکوفایی اقتصادی تحقق می‌پذیرد.

کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رتش

به گزارش ایکنا از گیلان، کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری شهرستان رشت امروز، 28 خردادماه در جلسه شورای اشتغال شهرستان اظهار کرد: اشتغال و تولید جزو دغدغه‌های اصلی دولت و نظام بوده و دغدغه فردی و اجتماعی است. برنامه‌ریزی، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری درست، مؤثر و هدفمند در حوزه اشتغالزایی بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه اشتغال به سلامت اجتماعی و اقتصادی کمک می‌کند، گفت: بیکاری سرمنشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه است؛ شکوفایی اقتصادی منجر به تقویت اقتدار ملی می‌شود، در این راستا رونق فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تقویت اقتدار ملی با شکوفایی اقتصادی تحقق می‌پذیرد.

عاشوری با تأکید بر لزوم کاربردی‌سازی مسائل اشتغال در رشت، افزود: جلسات اشتغال به‌صورت کاربردی و هدفمند شکل گیرد؛ تعهد اشتغال21 دستگاه اجرایی شهرستان رشت در سال‌جاری، ایجاد اشتغال برای تعداد هشت‌هزار و 339 نفر است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه در سال گذشته از تعهد ایجاد شغل برای هفت‌هزار و 810 نفر شاهد تحقق 117 درصدی تعهد و ایجاد اشتغال برای نه‌هزار و 146 نفر در سطح شهرستان رشت بوده‌ایم، گفت: در سال گذشته مبلغ 15 میلیارد و 920 میلیون تومان از محل اعتبارات مشاغل خانگی تأمین مالی و برای توسعه اشتغال خانگی در سطح شهرستان رشت پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha