همایش توجیهی برنامه عملیاتی بنیاد شهید اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4148544
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

همایش توجیهی برنامه عملیاتی بنیاد شهید اردبیل برگزار شد

همایش توجیهی برنامه عملیاتی سال 1402 با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و کارگروه برنامه عملیاتی، به منظور بررسی و آسیب‌شناسی روند اجرای برنامه عملیاتی بنیاد استان برگزار شد.

خدمت‌رسانی به خانواده شهدابه گزارش ایکنا، به نقل از ایثار اردبیل، به منظور آسیب‌شناسی اجرا و ثبت برنامه‌های عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، 28 خردادماه جلسه توجیهی بررسی روند اجرای برنامه عملیاتی با حضور مدیرکل بنیاد استان و کارگروه ویژه برنامه عملیاتی در سالن جلسات بنیاد استان برگزار شد.

داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید اردبیل ضمن بررسی ثبت و اجرای بنامه‌های عملیاتی کلیه واحدها، بر ضرورت ثبت دقیق و کامل فعالیت‌های اجرا شده در سامانه برنامه عملیاتی تأکید کرد و گفت: برنامه عملیاتی به مثابه نقشه راه است و اگر بتوانیم در اجرا و ثبت این برنامه‌ها موفق باشیم، علاوه بر انجام امور محوله، چارچوب و نقشه راه خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران پیش روی ما به‌صورت دقیق ترسیم می‌شود.

معاونین بنیاد استان و اعضای کارگروه برنامه عملیاتی در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و در انتها، ضمن آسیب‌شناسی نحوه ثبت فعالیت‌ها، راهکارهای ثبت و اجرای بهینه برنامه عملیاتی مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha