تزریق نشاط و امید عامل مهمی در پویایی جامعه است
کد خبر: 4149301
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

تزریق نشاط و امید عامل مهمی در پویایی جامعه است

محمد کرمی گفت: باید دائماً نشاط و امید را به جامعه تزریق کنیم چرا که این امر یکی از عوامل مهم پویایی اجتماع است، ما مبانی نظریه بسیار قوی در قرآن کریم داریم بنابراین باید آنها را با دقت هر چه بیشتر به‌کار بگیریم.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان، شامگاه، ۳۰ خردادماه، در حاشیه نشست عفاف و حجاب اظهار کرد: عفاف و حجاب رابطه‌ای تنگاتنگ با یکدیگر دارند، بدین معنی که اگر عفاف در جامعه وجود داشته باشد، قطعاً حجاب نیز رعایت می‌شود، اگر فردی اهل قرآن باشد قطعاً او حجاب و عفاف خود را دارد چرا که فرد از کلام و فرمان الهی بهره‌گیری کرده است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: باید لایه‌های پنهانی که دشمن در حال کار کردن روی آن‌هاست را شناسایی کنیم که لازمه مقابله با آن عمل کردن به مفاهیم قرآنی است، دشمن ایمان مردم را هدف قرار داده و در این راه از همه ابزارهای خود استفاده می‌کند.

کرمی با اشاره به لزوم عمل به آموزه‌های قرآنی بیان کرد: توسعه بحث‌های قرآنی و الگوسازی درست، عامل رعایت حجاب است، در جنگ فرهنگی اگر فردی دچار آسیب شد باید با به‌کارگیری راه‌حل صحیح آن‌را برطرف کنیم، دشمن تلاش می‌کند مردم را مقابل یکدیگر قرار دهد چرا که با اصل تفکر ما مخالف است، دشمن می‌خواهد که نهاد خانواده را از بین ببرد و نوک پیکان دشمن، مادر به‌عنوان ستون خانواده است.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند مادران آینده ایران را دچار آسیب کنند چرا که می‌دانند اگر مادر آسیب‌پذیر شود، قطعاً جامعه دچار مشکل می‌شود، باید دائماً نشاط و امید را به جامعه تزریق کنیم چرا که این امر یکی از عوامل مهم پویایی اجتماع است، ما مبانی نظریه بسیار قوی در قرآن کریم داریم بنابراین باید آنها را با دقت هر چه بیشتر به‌کار بگیریم.

انتهای پیام
captcha