رسانه‌ها سنگربان جنگ نرم با دشمنان هستند
کد خبر: 4149563
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

رسانه‌ها سنگربان جنگ نرم با دشمنان هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه امروز رسانه‌ها سنگربان جنگ نرم با دشمنان هستند، گفت: اهمیت جنگ رسانه‌ای کمتر از جنگ سخت نیست و باید خبرنگاران و فعالان رسانه در این عرصه همانند یک رزمنده عمل کنند.

نشست هم‌اندیشی

به گزارش ایکنا از البرز، سردار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، ظهر پنجشنبه، یکم تیرماه در نشست هم‌اندیشی با رئیس سازمان بسیج رسانه این استان اظهار کرد: در جنگ روایت‌ها نباید تنها به رویکرد پدافندی بسنده کرد بلکه باید با روشنگری، روایتگری و اطلاع‌رسانی به موقع، رویکرد فعالانه و آفندی در برابر دشمن داشته باشیم و آن‌ها را در تنگنا قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها سنگربان جنگ نرم با دشمنان هستند، افزود: اهمیت جنگ رسانه‌ای کمتر از جنگ سخت نیست و باید خبرنگاران و فعالان رسانه در این عرصه همانند یک رزمنده عمل کنند.

در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار «سید محمدرضا موسوی زاده»، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه ترفندهای رسانه‌ای رسانه‌های بیگانه به طور کامل شناسایی شده، عنوان کرد: در کارگروه‌های ذیل بسیج رسانه‌های استان البرز ضمن شناسایی ترفندهای رسانه‌ای دشمن در جهت مقابله با آن‌ها برنامه ریزی شده و در عین حال برنامه منسجمی جهت آفندهای رسانه‌ای تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه به زودی یک رزمایش رسانه‌ای بزرگ در استان البرز اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در این رزمایش یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار برای خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان البرز شبیه سازی می‌شود و آن‌ها باید در برابر آن با خلاقیت و نو آوری واکنش نشان دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این رزمایش رسانه‌ای تأثیر بسیار زیادی در بالابردن توان رسانه‌ای استان البرز در برابر هجمه رسانه‌های بیگانه خواهد داشت. در پایان این نشست سردار اسلامی لوح تقدیری به پاس خدمات سرهنگ پاسدار موسوی در عرصه بسیج رسانه‌ای استان البرز به او تقدیم کرد.

انتهای پیام
captcha