دولت سیزدهم برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسد
کد خبر: 4149949
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

دولت سیزدهم برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بدنه دولت همگام با شخص اول دولت تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم را سرلوحه خود قرار داده و برای خدمت به مردم ساعت اداری و غیراداری و شب و روز نمی‌شناسد.

دولت سیزدهم برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، امروز، سوم تیرماه، در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری بستان‌آباد، گفت: برای نتیجه‌گیری بهتر در دوران طلایی پیشرو، حرکت در مسیر نظام و ولایت تنها در زبان کافی نیست و باید کلیه اقدامات و تصمیمات وجهت گیری‌ها در این راستا باشد.

وی گفت: بدنه دولت همگام با شخص اول دولت تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم را سرلوحه خود قرار داده و برای خدمت به مردم ساعت اداری و غیراداری و شب و روز نمی‌شناسد.

محمدی، رویکرد دولت برای اتمام پروژه‌های قدیمی و نیمه‌تمام را برای حل مشکلات قدیمی و انباشته شده از دولت‌های قبل یادآور شد و افزود: پروژه‌های نیمه‌کاره بخش عظیمی از سرمایه کشور را معطل کرده و امید مردم را هم نشانه گرفته بود که دولت سیزدهم تلاش می‌کند قبل از تعریف پروژه جدید نسبت به تکمیل آنها اقدام کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، حذف رانت و روابط ناسالم اداری و عمل به وعده‌های دولت در همه زمینه‌ها را از جمله اولویت‌های مسئولان استانی و درخواست‌های مردم از فرمانداران دانست که مدیریت استان نیز دنبال تحقق آنهاست.

وی در ادامه با برشمردن برخی از ظرفیت‌های شهرستان بستان‌آباد گفت: بخش گردشگری و معدنی از جمله ظرفیت‌های بالقوه منطقه در جهت توسعه است که باید مدیریت جدید با جدیت برای شکوفایی بخش گردشگری و استفاده از ظرفیت معادن شهرستان تلاش کنند.

در پایان این مراسم علیرضا توری به‌عنوان سرپرست فرمانداری بستان‌آباد معرفی و از تلاش‌های ۱۵ماهه ابوالفضل پاشایی در سمت فرمانداری این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha