سکوت بحرین در برابر هتک حرمت قرآن تحت فشار اسرائیل
کد خبر: 4150431
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
اصداء البحرین نوشت:

سکوت بحرین در برابر هتک حرمت قرآن تحت فشار اسرائیل

اصداء البحرین در گزارشی سکوت رژیم آل خلیفه در قبال هتک حرمت قرآن کریم در حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مساجدی در کرانه باختری را ناشی از فشار رژیم صهیونیستی دانست.

 به گزارش ایکنا به نقل از اصداء البحرین، با وجود اینکه همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و سایر کشورهای عربی و اسلامی با صدور بیانیه‌هایی هتک حرمت قرآن کریم از سوی صهیونیست‌ها را محکوم کردند اما رژیم آل خلیفه در قبال آن سکوت اختیار دارد.

بنا بر این گزارش این اقدام رژیم آل خلیفه از زمان عادی‌سازی روابط آن با رژیم صهیونیستی کم‌سابقه نیست بخصوص که وزارت خارجه بحرین تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به جنین و شهید و زخمی کردن ده‌ها فلسطینی را نیز محکوم نکرد.

اصداء البحرین نوشت: امتناع رژیم سازشگر آل خلیفه در صدور بیانیه‌های محکومیت رژیم صهیونیستی نشانه آشکار تسلیم مقامات رسمی منامه نسبت به تهدیدهای اخیر اویر جندلمن، سخنگوی سابق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است که گفته بود اگر منامه بخواهد بیانیه‌هایی علیه اسرائیل داشته باشد در سطوح سیاسی و رسانه‌ای با آن برخورد می‌شود.

روزنامه جروزالم پست هم به‌تازگی به منامه ابلاغ کرده بود که روند احتمالی از سرگیری روابط بحرین با جمهوری اسلامی ایران را قبول ندارد و نسبت به آن نگران است.

اصداء البحرین افزود: این دخالت اسرائیل در روابط سیاسی بحرین نشانه نفوذ اشغالگران در سیاست خارجی رژیم آل خلیفه است بخصوص که تل‌آویو پیش‌تر هم سرویس‌های موساد و شاباک را به طور رسمی در بحرین حاضر کرده بود. انجمن وفاق ملی اسلامی بحرین نیز گفته است که نظام بحرین در برابر رژیم موقت صهیونیستی استقلال ندارد.

حدود سه سال پس از عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که درصد زیادی از ملت بحرین و ملت امارات مخالف هرگونه عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند.

هفته گذشته صدها شهرک‌نشین صهیونیست با حمله به روستای ترمسعیا در شمال شهر رام الله و شهرک عوریف در جنوب نابلس ضمن شهید و زخمی کردن چند فلسطینی و به آتش کشیدن ده‌ها خودرو و خانه به مساجد این شهرک‌ها حمله کرده و با شکستن شیشه‌های مسجد، نسخه‌هایی از قرآن کریم را پاره و روی زمین پرت کرده و با سگ‌هایشان به ساحت مقدس کتاب خدا توهین کردند.

انتهای پیام
captcha