دوری از معنویت در جوامع غربی عامل تجاوزگری است
کد خبر: 4151111
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

دوری از معنویت در جوامع غربی عامل تجاوزگری است

نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : دوری از معنویت در جوامع غربی عامل تجاوزگری و تعدی مستکبرین است.

حجت الاسلام شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم محوری هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی بجنورد که پیش از ظهر امروز هفتم تیرماه برگزار شد، با اشاره به زیرپاگذاشتن حقوق مسلم ملت‌ها توسط شیطان بزرگ، فاصله گرفتن جوامع غربی از معنویت را عامل تجاوزگری و تعدی مستکبرین برشمرد.

وی با بیان اینکه عدالت محور و اساس حقانیت است گفت: اگر در مسیر ولایت، عادلانه و عاقلانه حرکت کنیم، به حق و حقیقت منتهی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تجاوزها و زیاده خواهی‌ها همه ناشی از انحراف جامعه بشری از حدود الهی و مسیر نورانی وحی بوده و شیاطین در راس آن آمریکای جنایتکار، ضمانت حیات و کمال خویش را در تجاوز به حقوق ملت‌های تحت ستم می‌بیند.

وی تصریح کرد: اگر پرچم عدالت در یک جامعه برافراشته نشوند آن کشور عاقبت خوشی نخواهد داشت و از مسیر رشد و تعالی انسانی دور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه استکبار آفت جدی بشریت است، گفت: خودبزرگ بینی از ویژگی‌های انسان متجاوز است که می‌خواهد همه را برده خود کند.

شکری افزود: انسان‌های دارای این ویژگی دوستدار مادیات و ریاست هستند و همواره به حقوق دیگران تجاوشز می‌کنند.

انتهای پیام
captcha