دوری جوانان از ارزش‌های اسلامی هدف دشمنان در فضای مجازی است
کد خبر: 4151269
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

دوری جوانان از ارزش‌های اسلامی هدف دشمنان در فضای مجازی است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با استفاده از فضای مجازی در پی ایجاد شبهه و انحراف نسل جوان از ارزشهای اسلامی هستند.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی امروز هشتم تیرماه در نماز عید قربان در بجنورد بر اهمیت حفظ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد، گفت: حجاب اگر رعایت نشود، فساد فراگیر و بنیان خانواده‌ها سست و ضعیف می‌شود. 

وی با بیان اینکه تضعیف نهاد خانواده و ایجاد تردید در ارزش‌های دینی جوانان هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است، افزود: برای مردان یک فریضه است و باید در قبالِ دین و کشور و ناموس خود غیرت داشته باشند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با استفاده از فضای مجازی در پی ایجاد شبهه و انحراف نسل جوان از ارزش‌های اسلامی هستند.

وی افزود: آنها به جایگاه ارزش های دینی در موفقیت مردم پی برده اند به همین دلیل سعی در تضعیف آن دارند.

نوری تصریح کرد: تحکیم بنیان خانواده و حفظ ارزش های اسلامی از موضوعاتی است که همه مردم در برابر آن مسئولیت دارند و هر فردی باید برای تقویت ارزش‌های الهی و انسانی در بین خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه عید قربان اوج‌بندگی انسان در برابر خداست، گفت: این عید بزرگ، موجب وحدت بیشتر مسلمانان می‌شود و همچنین حضور مسلمانان در عرفات و در صف‌های به هم پیوسته اتحاد و همدلی امت اسلام را به رخ جهانیان می‌کشد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، نماز عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار گوناگون خراسان‌شمالی در ۲۰ نقطه استان اقامه شد و در این آیین مردم حضوری باشکوه و پرشور داشتند.

انتهای پیام
captcha