پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان در محکومیت اهانت به قرآن
کد خبر: 4151432
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان در محکومیت اهانت به قرآن

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی اهانت به ساحت قرآن کریم و سوزاندن این کتاب آسمانی در سوئد پیامی صادر کرد.

حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی اهانت به ساحت قرآن کریم و سوزاندن این کتاب آسمانی در سوئد پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:
 
«قرآن كريم بزرگ معجزه پیامبر اعظم و سند حقانيت شريعت مقدس اسلام است، كتابی كه حقانیت ادیان و پیامبران پیشین را تصدیق کرده و با نزول آن راه صعود بشریت به كمال انسانی‌اش به‌عنوان چراغی فروزان برای هدايت بشر تا هميشه تاريخ روشن گرديد.
 
رفتار اسلام‌ستیزانه و افراطی در آتش زدن آشكار این کتاب آسمانی، چهره زشت صهیونيسم جهانی و در پشت چهره او، پلیس سوئد را آشكار کرد، دفاع پلیس این کشور منحوس از این عمل وقیحانه جان مسلمانان عالم را بدرد آورده و نقطه تاريک ديگری بر دامان رهبران مدعی مذهب، در جهان غرب بر جای گذاشت.
 
در حالی که موج بازگشت به معنویت در جهان رو به افزایش است، هواداران جاهلیت مدرن نشان داده‌اند که جز حرکت در مسیر انحطاط اخلاقی و دشمنی با ارزش‌های الهی، پیامی برای بشریت ندارند.
 
قطعاً دامن زدن به پدیده اسلام‌‌هراسی و اسلام‌‌ستیزی به نام آزادی بیان، ناشی از ترسِ نفوذ و گسترش آموزه‌های اسلام عزیز است، که آشکارا با منافع نامشروع نظام سلطه در جهان تعارض دارد.
 
آری، در مكتب مقدس اسلام ناب محمدی(ص)، پيروان تمام اديان الهی و مقدسات آنها محترم هستند و مسلمانان از توهين به مقدسات آنها نهی شده‌اند، یقینا آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر  انسان آزاده‌ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده و از عامل یا عاملان آن اعلام برائت نماید.
 
از وزارت امور خارجه، سازمان کنفرانس اسلامی و تمام نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم که با این‌گونه اقدامات به‌طور قاطع برخورد نماید و از تکرار آن جلو گیری و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.
 
در خاتمه از آحاد مردم شریف استان لرستان، ائمه جمعه و جماعات، مؤمنین و نمازگزاران در مساجد، روحانیون و طلاب مدارس علمیه، دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان و اقشار مختلف، درخواست می‌نمایم با شیوه‌های تاثیرگذار، ابراز نفرت و انزجار خود را از این عمل شیطانی، با برپایی مجالس تکریم قرآن کریم، و سر دادن شعار بر علیه بانیان هتک حرمت قرآن، شدیدا محکوم نمایند.»
انتهای پیام
captcha