جزئیات خدمت‌رسانی ۲۰۰ موکب جشن غدیر در شهرکرد
کد خبر: 4151670
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

جزئیات خدمت‌رسانی ۲۰۰ موکب جشن غدیر در شهرکرد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به جشن بزرگ میهمانی خانوادگی غدیر با شعار «تا ابد بر این عهدیم» در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد و برپایی ۲۰۰ موکب، به تشریح جزئیات بیشتر این برنامه پرداخت.

عابدین کاظمی نیا، دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین عابدین کاظمی‌نیا، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان امروز ۱۰ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با موضوع برگزاری میهمانی بزرگ غدیر در شهرکرد با اشاره به برپایی جشن با همت بنیاد بین‌المللی غدیر استان و همکاری چندین مجموعه دولتی و مردمی در این حرکت معنوی، اظهار کرد: تا کنون برپایی ۲۰۰ موکب در جشن غدیر شهرکرد قطعی شده و شیفتگان و ارادتمندان اهل‌بیت(ع) و امیرالمؤمنین(ع) با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۰۲۲۶۱۸۰۲ می‌توانند آمادگی خود را جهت کمک و خدمت به موکب‌های جشن غدیر اعلام کنند. 

وی با ذکر اینکه جشن بزرگ میهمانی خانوادگی غدیر با شعار «تا ابد بر این عهدیم» برگزار می‌شود، ادامه داد: این شعار در تمامی پوسترها و تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها لحاظ شده است.

کاظمی‌نیا به جمعیت صد در صد شیعه چهارمحال‌وبختیاری اشاره کرد و گفت: این مزیت که حاکی از ارادت آحاد هم‌استانی‌ها به مکتب اهل‌بیت(ع) است باید به عنوان یک نقطه قوت در جهت ترویج محتوای غدیر باشد.

وی بیان کرد: علاوه بر شهرکرد، جشن میهمانی غدیر در برخی شهرستان‌های دیگر از جمله لردگان، فارسان و بروجن نیز از سوی بنیاد بین‌المللی غدیر استان برنامه‌ریزی شده است و برگزار خواهد شد، همچنین مساجد و حسینیه‌ها، هیئات مذهبی و مجموعه‌های مردمی، پارک‌ها و بوستان‌ها و ... میزبان مردم در جشن‌های غدیر خواهند بود. اما جشن میهمانی غدیر شهرکرد با وسعت بیشتر به‌عنوان برنامه محوری استان برگزار می‌شود. 

کاظمی‌نیا تصریح کرد: موکب‌های جشن غدیر خدمات خود را از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه کار خود را آغاز می‌کنند و تا ظهر روز جمعه همزمان با عید سعید غدیر ادامه می‌دهند، شرکت در نماز جمعه و ضیافت ناهار در مصلی شهرکرد پایان‌بخش این برنامه‌ها خواهد بود. 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بر طبق مصوبه شورای تأمین و شورای ترافیک استان، مسیر جنوبی خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد از چهارراه فارابی تا چهارراه طالقانی از ساعت ۱۴ روز ۱۵ تیرماه مسدود است، ادامه داد: موکب‌ها در جهت جنوبی خیابان مستقر خواهند بود اما جهت شمالی جهت تردد خودروها باز است که طبیعتاً تدابیر نیروی انتظامی جهت نظم در تردد در دستور کار قرار دارد.

کاظمی‌نیا گفت: از تمامی اهالی شهرکرد و استان دعوت می‌شود که در این دورهمی بزرگ غدیری شرکت کنند و همچنین در این کار مشارکت داشته باشند که در این راستا، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه چهارمحال‌وبختیاری می‌توانند نذورات خود را به حساب بنیاد غدیر استان با شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۵۱۸۷۵۳۵ واریز کنند.

انتهای پیام
captcha