جشن غدیر در ۶۰ بقعه متبرکه قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4152392
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

جشن غدیر در ۶۰ بقعه متبرکه قزوین برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری جشن عید سعید غدیر در ۶۰ بقعه متبرکه استان قزوین خبر داد.

عید غدیر

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوروزی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به برگزاری جشن عید غدیر در ۶۰ بقعه متبرکه، گفت: در ایام عید بزرگ غدیر برگزاری محافل قرآنی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و راه‌اندازی موکب و کاروان شادی، قرائت خطبه غدیریه، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت خطبه غدیر و اطعام در بقاع متبرکه استان قزوین برنامه‌ریزی شده است.

وی از اعزام ۱۴ مبلغ بومی و پنج مبلغ غیربومی از قم به مناطق مختلف استان قزوین خبر داد و افزود: مبلغان اعزامی تا ۱۵ شهریور به منظور انجام فعالیت‌های تبلیغی، ارائه مشاوره و برگزاری دوره‌های آموزشی در نقاط مختلف استان حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اجرای طرح «نشاط معنوی»، بیان کرد: طرح «نشاط معنوی» ویژه فصل تابستان و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در جوار بقاع متبرکه و امامزاده استان قزوین اجرا خواهد شد.

نوروزی اظهار کرد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح در بقاع متبرکه آغاز شده و کلاس‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و قرآنی ویژه دختران و پسران با حضور مربیان مجرب و مبلغان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha