دیدار مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی با خانواده تعدادی از شهدای قوشچی
کد خبر: 4152642
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

دیدار مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی با خانواده تعدادی از شهدای قوشچی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در سفر به قوشچی با خانواده پنج شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با خانواده شهدابه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام داوود میرزایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ۱۳ تیر در سفر به قوشچی با حضور در منزل پدر شهید «احد احسان‌خواه»، مادر شهید «ولی شادقوشچی»، خانواده شهید «کمال خلیل‌زاداذر قوشچی»، مادر شهید «یوسفعلی نجف‌زاده» و همسر شهید «نجیب اباذری » ، ضمن دلجویی و تفقد، از صبر و استقامت خانواده معظم ایثارگر با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در این دیدارها ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، با تاکید بر اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران قشرکم‌توقعی هستند افزود: تکریم خانواده شهدا و حفظ کرامت آنها در جامعه از سوی مسئولان و مردم و نیز گره‌گشایی از مشکلات آنان یک ضرورت و وظیفه مهم تمام آنها است.

حجت‌الاسلام داوود میرزایی بابیان اینکه خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران اسوه‌های صبر و پایداری و مقاومت در سطح جامعه هستند، گفت: امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور مرهون خون پاک شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های این عزیزان است.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما و مسئولان است که در راستای ترویج بیش‌ از پیش فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم و رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران را به نسل جوان انتقال و آنها را آگاه کنیم.

 

انتهای پیام
captcha