دوره توانمندسازی قرآنی ویژه 76 دانش‌آموز برتر البرزی برگزار شد
کد خبر: 4152720
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

دوره توانمندسازی قرآنی ویژه 76 دانش‌آموز برتر البرزی برگزار شد

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش البرز گفت: 76 دانش‌آموز البرزی راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در دوره آموزشی توانمندسازی شرکت کردند.

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش البرزهادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی از 15 تیرماه به‌صورت غیرحضوری آغاز می‌شود، گفت: برای ارتقای سطح دانش‌آموزان راه یافته به این دوره از مسابقات، روز گذشته، 13 تیرماه یک دوره آموزشی توانمندسازی به میزبانی حوزه علیمه امام صادق(ع) کرج برای آنها برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی برای 76 دانش‌آموز دختر و پسر در دو رشته آوایی و پژوهشی برگزار شد، افزود: بخش آوایی این دوره هفته گذشته با حضور اساتید برتر در رشته‌های اذان، دعاخوانی، مداحی، قرائت تحقیق، حفظ 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد. همچنین روز گذشته این دوره در بخش پژوهشی در رشته‌های تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی و احکام برگزار شد.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش البرز در ادامه درباره نحوه شرکت در مرحله نیمه‌ نهایی این دوره از مسابقات توضیح داد: آثار دانش‌آموزان در بازه زمانی در دو مرحله 15 تا 30 تیرماه به‌صورت آفلاین و آنلاین (براساس رشته انتخابی) برای داوری به وزارتخانه ارسال می‌شود و در صورت کسب حد نصاب نمره به مسابقات حضوری دعوت می‌شوند.

خانمحمدی گفت: مسابقات حضوری بخش آوایی اواخر تیر و اوایل مردادماه در مشهد مقدس و مسابقات بخش پژوهشی نیز اواخر مرداد و اوایل شهریورماه سال جاری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha