حجاب و عفاف یک دغدغه دائمی و مهم است
کد خبر: 4153151
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
مدیرکل ارشاد لرستان:

حجاب و عفاف یک دغدغه دائمی و مهم است

مدیرکل ارشاد لرستان با بیان اینکه برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باید به صورت علمی، تخصصی و پژوهشی فعالیت داشت، گفت: موضوع حجاب و عفاف، یک موضوع فصلی و مناسبتی نیست بلکه یک دغدغه دائمی و مهم است.

شورای فرهنگ عمومی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در یک‌صد و بیستمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان، گفت: امروز موضوع حجاب و عفاف، یک موضوع فصلی و مناسبتی نیست بلکه یک دغدغه دائمی و مهم است. 
 
وی افزود: برای رفع این مسئله نیز باید برنامه دائمی و راهبردی داشت زیرا بر اساس منویات مقام معظم رهبری این مسئله، یک جنگ ترکیبی است و برای مقابله با آن باید همیشه آماده بود. 
 
احمدی با بیان اینکه برای مقابله با این جنگ ترکیبی نیز باید به صورت علمی، تخصصی و پژوهشی فعالیت داشت، اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، یک‌صد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور حجت‌الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار خواهد شد.
 
وی گفت: علاوه بر مسئله حجاب و عفاف، موضوع مهم دیگر این حوزه، موضوع فرهنگ ایثار و شهادت است که ویژه برنامه‌های ارزشمندی با توجه به ظرفیت عظیم منابع در ماه محرم و صفر برگزار خواهد شد. 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به دستاوردهای سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان لرستان، گفت: روز گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی و فرهنگی استان اختصاص یافت که این میزان اعتبار نیز وصول شده است.
 
احمدی افزود: قطعا با تزریق این اعتبارات به پروژه‌ها، شاهد اثرگذاری این طرح‌ها در حوزه فرهنگ خواهیم بود.
انتهای پیام
captcha