امام جمعه کوفه: هتک حرمت قرآن نشانه حقانیت این کتاب الهی است
کد خبر: 4153475
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

امام جمعه کوفه: هتک حرمت قرآن نشانه حقانیت این کتاب الهی است

خطیب جمعه کوفه گفت: مسلمانان به هیچ کتاب مقدسی اهانت نمی‌کنند و اقدامات غرب از جمله عادی‌سازی، ممنوعیت حجاب در فرانسه و کاریکاتورهای اهانت‌آمیز، از اهداف پنهانی علیه مسلمانان حکایت دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از نینانیوز، کاظم الحسینی، خطیب و امام جمعه کوفه تاکید کرد که قرآن مانع جهانی شدن عادی‌سازی، همجنس‌گرایی و پروژه‌های ضد اسلامی می‌شود.

الحسینی در خطبه نماز جمعه گفت: کسانی که فکر می‌کنند سوزاندن و هتک حرمت به قرآن صرفاً اقدامی شخصی است که نظر یک فرد خاص است دچار توهم هستند.

وی افزود: مسلمانان نه تلمود، نه وداهای هندو، نه اوستای زرتشتی و نه کتاب ایزیدی‌ها را مقدس نمی‌دانند اما به آنها دستور داده شده است که به این کتابها احترام بگذارند.

وی تصریح کرد: قرآن کریم در نهی از اهانت به بت‌هایی که مورد احترام مشرکان است تصریح کرده است، بنابراین خودداری از اهانت به مقدسات دیگران با توجه به تأکیدات قرآنی، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

الحسینی تأکید کرد: اگر موضوع مربوط به آزادی بیان و یا اقدام افراد دیوانه بوده است، چرا این افراد دیوانه به کتاب‌های ادیان دیگر توهین نمی‌کنند؟

امام جمعه کوفه خاطرنشان کرد: اقدامات مشابه از جمله ممنوعیت حجاب در فرانسه، ترویج همجنس‌گرایی، انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز به پیامبر اعظم و اعطای مجوزهای رسمی برای سوزاندن قرآن کریم در سوئد، حکایت از اهداف پنهان غرب دارد.

وی تأکید کرد: توحید، پیامبر و قرآن، شعله‌هایی است که در دل مسلمانان می‌سوزد و مانع جهانی شدن پروژه‌های عادی‌سازی، همجنس‌گرایی و بردگی می‌شود و غرب برای تثبیت عقاید فاسد خود به دنبال خاموش کردن آنهاست.

الحسینی ادامه داد: قرآن کریم تنها سند مستحکم و قانون اساسی الهی در جهان است که مخالف دین شیطانی آمریکاست، این اعمال زشت در چارچوب جنگ ناعادلانه علیه اسلام به عنوان یک دین، فرهنگ و زبان جهانی است. الحسینی افزود: اما خداوند حافظ نور خود است؛ آنها آن را دور می‌بینند و ما آن را نزدیک می‌بینیم. وی تاکید کرد مرجعیت در پاسخ به متجاوزان و هتاکان به مقدسات مسلمانان، نقش بسزایی داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha