مسئولان برای بهبود معیشت مردم سیستان‌وبلوچستان تلاش کنند
کد خبر: 4153683
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

مسئولان برای بهبود معیشت مردم سیستان‌وبلوچستان تلاش کنند

محمد کرمی گفت: استان سیستان‌وبلوچستان یک استان پهناور است که نیاز به کار مضاعف و شبانه‌روزی دارد و باید همه مسئولان در مسیر توسعه همه جانبه استان، بهبود معیشت و افزایش سطوح درآمدی مردم تلاش کنند.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان شامگاه، 17 تیرماه، در نشست شورای مسکن استان اظهار کرد: برنامهریزیهای لازم در زمینه زمان‌بندی واگذاری اراضی، مهلت ساخت، طراحی و ...، باید در طرح نهضت ملی مسکن مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

محمد کرمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جذب اعتبارات طرحهای عمرانی تصریح کرد: تمام اعتبارات باید جذب و تخصیص یافته و به سرعت در پیشرفت طرحها به‌کار گرفته شود، مجموعه گمرک یا هر مجموعه و سازمان دیگری نباید مانع پیشرفت پروژهها شود، استان سیستان‌وبلوچستان یک استان پهناور است، که نیاز به کار مضاعف و شبانهروزی دارد و باید همه مسئولان در راستای توسعه همه جانبه استان، بهبود معیشت و افزایش سطوح درآمدی مردم تلاش کنند.

وی در زمینه سرعت بخشی در کارها افزود: با توجه به اینکه میدان عمل، زمینها و سایر تصمیمگیریها در داخل استان گرفته میشود، اجازه نخواهیم داد، دستورالعملهای غیربومی سبب کندی در پیشرفت طرحها شود، با در اختیار قرار دادن زمینها برای افزایش ساخت و سازها شاهد رونق اقتصادی، افزایش تولید و اشتغال در حوزه صنعت ساختمان خواهیم بود.

کرمی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این دیدار پیرامون تعیین تکلیف معادن غیرفعال تحت نظر ایمیدرو تأکید شد و در صورت عدم احیای این معادن از سرمایه گذاران سلب امتیاز خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
captcha