تغییر محل برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در لردگان
کد خبر: 4153722
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

تغییر محل برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در لردگان

محل برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان در بخش آوایی در منطقه لردگان تغییر کرد.

مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در اطلاعیه‌ای از تغییر مکان برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان در بخش آوایی در منطقه لردگان خبر داد.

براساس این اطلاعیه، مسابقات سراسری قرآن در مرحله شهرستانی که مقرر بود با حضور متسابقان بانو و آقا از شهرستان‌های بروجن، لردگان، خانمیرزا، فلارد، اردل و کیار در مصلی این شهر برگزار شود، به سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان تغییر مکان یافته است و در روزهای 21 و 22 تیرماه برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات در شهرکرد نیز متشکل از متسابقان شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان، کوهرنگ و فارسان در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه در آستان مقدس امامزاده عزیزالله(ع) شهر کیان برگزار می‌شود.

تمهیدات ایاب و ذهاب متسابقان به مکان‌های برگزاری در شهرهای لردگان و شهرکرد از سوی ادارات اوقاف شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است.

آمار ثبت‌نام متسابقان چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات قرآن اوقاف به ۷۳۱  نفر شامل ۴۹۵ بانو و ۲۳۶ آقا در بخش‌ها و رشته‌های مختلف این دوره از مسابقات رسیده است که ۳۲۳ نفر در بخش آوایی شامل رشته‌های حفظ پنج جزء قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن، دعاخوانی و اذان شرکت دارند و در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، هیچ گروهی ثبت‌نام نکرده است.

مرحله استانی رشته‌های معارفی نیز در ۱۲ مردادماه در چهارمحال و بختیاری به صورت سراسری همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha