برنامه «آشتی با خدا» در روستای علی‌آباد گونه برگزار شد + عکس
کد خبر: 4154784
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب

برنامه «آشتی با خدا» در روستای علی‌آباد گونه برگزار شد + عکس

برنامه «آشتی با خدا» به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) روستای علی‌آباد گونه با حضور بانوان و دختران کرجی برگزار شد.

برنامه «آشتی با خدا» به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، ویژه‌برنامه «آشتی با خدا» از سوی معاونت امور فرهنگی مرکز افق آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و با همکاری پایگاه بسیج شهدای روستای علی‌آباد گونه ناحیه دو شهرستان کرج، عصر ۲۱ تیرماه، با تلاوت امیرمحمد چمن‌گشت، قاری جوان در این آستان مقدس برگزار شد. 

حجت‌الاسلام مؤمن‌زاده، کارشناس دینی اعزامی از شهر قم در این مراسم درباره تبیین امنیت روانی و آرامش اجتماعی در حریم عفت عمومی، و همچنین فرهنگ ابتذال و بی‌بند و باری در کشورهای مدرنیته و عدم احترام به دستورات دینی پروردگار در جهان غرب، نکاتی را بیان کرد.

وی با اشاره به تهاجم شبهه‌ای و رسانه‌ای نظام سلطه و همدستان غربی آن گفت: فرهنگ‌های وارداتی به کشور ما، در واقع کلمه آزادی را وارونه بیان کردند و باید تأکید کنم که آزادی به معنای خارج از چارچوب قوانین مدنی و عمومی جامعه نیست، بلکه آزادی به معنای رعایت شئونات اخلاقی و داشتن انضباط اجتماعی است. 

حجت‌الاسلام مؤمن‌زاده بیان کرد: سیره علمی و رفتاری اهل‌ بیت عصمت آل‌طاها(ص) به‌عنوان بهترین الگو در کار و زندگی افراد است که این الگوها ریشه در دستورات الهی و آیات قرآن کریم دارد. 

یادآور می‌شود، توزیع پرچم‌های رنگی با شعار من حجاب را دوست دارم به نیابت از شهدا، برگزاری مسابقه کتبی عفاف و حجاب و اعطای هدایا به شرکت‌کنندگان، پخش سرود و نماهنگ درباره عفاف و حجاب، اعطای هدیه به خادمیاران نوجوان این آستان مقدس، از دیگر برنامه‌های این مراسم فرهنگی بود.

 

هاجر محمدی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha