طرح «شهید الله دادی» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4154793
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

طرح «شهید الله دادی» در یزد اجرا می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری یزد از اجرای طرح «شهید الله دادی» برای اولین بار در یزد خبر داد و گفت: این طرح به صورت تخصصی و در دو حوزه صنعت و صنف اجرا می‌شود.

محمد جعفر حسینی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمد جعفر حسینی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری یزد، 21 تیرماه در جلسه هماهنگی طرح «شهید الله دادی» که برای اولین بار در یزد اجرا می‌شود گفت: انجام کار تخصصی و حرکت به سمت دستگاه‌ها و افرادی که نیاز به خدمات دارند، در این طرح دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه تخصص طرح «شهید الله دادی» صرفاً برای صنف و صنعت است افزود: در این طرح ابتدا با متولیان صنایع، جلساتی برگزار می‌شود، مشکلات و درخواست‌های آنها را از رؤسای دستگاه مورد بررسی قرار می‌دهیم، سپس دستگاهی که متولی رسیدگی به مشکل است، را دعوت می‌کنیم و از طریق اعلام به صنعتگران، در یک روز و زمان خاص با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مورد رسیدگی و بررسی قرار می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری یزد بیان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته، ادارات استاندارد، امور مالیاتی، اقتصاد و دارایی، تأمین اجتماعی، تعاون، رفاه و امور اجتماعی، بانک‌ها، شرکت شهرک‌ها، امور اراضی از جمله دستگاه‌هایی هستند که اکثر صنعتگران با آنها در ارتباط هستند.

انتهای پیام
captcha