ایجاد ۳۰۴ فرصت شغلی برای مددجویان آرادانی
کد خبر: 4155359
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

ایجاد ۳۰۴ فرصت شغلی برای مددجویان آرادانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آرادان گفت: ۳۰۴ فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان در سال جاری ایجاد می‌شود.

مددجویان کمیته امداد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، فتح‌علی عباس‌پور، رئیس این نهاد در شهرستان آرادان امروز، 25 تیر با بیان اینکه ۳۰۴ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و کارآفرینان این شهرستان در سال جاری ایجاد می‌شود گفت: عمده مشاغل ایجاد شده در قالب امور خدماتی، صنعتی، کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، مشاغل دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل به‌صورت قرض‌الحسنه در اختیار کارآفرینان قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد آرادان با بیان اینکه نظارت‌های مستمر سه تا پنج‌ساله توسط ناظران اشتغال با هدف پایدارسازی طرح‌های اشتغال ایجادی ارائه می‌شود اظهار کرد: آموزش حرفه‌آموزی با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان برای ۱۱۵ نفر از کارجویان شهرستان آرادان در نظر گرفته‌ شده است. 

عباس‌پور با بیان اینکه ایجاد ۳۰۴ طرح با پرداخت تسهیلات برای کارجویان شهرستان آرادان پیش‌بینی‌ شده است، افزود: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، برنامه‌های اشتغال و جذب حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی در دستور کار است.

وی اجرای طرح‌های راهبری شغلی را در جهت ایجاد پایداری بیشتر طرح‌های خوداشتغالی مددجویان برشمرد و گفت: شناسایی طرح اجرایی، بررسی کارشناسی طرح‌ها، برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، پیاده‌سازی و بهره‌برداری نهایی از مراحل فرآیند اجرای طرح‌های راهبردی شغلی مددجویان تحت حمایت از راهبردهای این طرح است.

رئیس کمیته امداد شهرستان آرادان با بیان اینکه در الگوی خویش‌فرمایی، مددجو باید در زمینه تمام فرآیندهای مربوط به مدیریت منابع مالی، بازاریابی، بازارسازی و برند سازی محصولات تولیدی فعال باشد یادآور شد: ازجمله مزیت‌های این طرح تضمین خرید محصولات تولیدی مددجویان توسط راهبران شغلی است.

به گفته وی؛ در این روش، مددجویان دغدغه و نگرانی از بازاریابی و فروش محصول خود ندارند و با تکیه‌بر راهبر شغلی خود وارد عرصه تولید و فروش می‌شوند.

انتهای پیام
captcha