تفت میزبان نهمین اجلاس استانی نماز شد
کد خبر: 4155421
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

تفت میزبان نهمین اجلاس استانی نماز شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد از برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز به میزبانی شهرستان تفت و همزمان با سالروز ورود امام رضا(ع) به این شهرستان خبر داد.

شورای اقامه نماز تفتبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید اکبر موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد، امروز، 25 تیرماه در نشست شورای اقامه نماز شهرستان تفت با اشاره به برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز به میزبانی این شهرستان، به تشریح برنامه‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اجلاس استانی نماز در شهرستان تفت پرداخت.

وی گفت: اجلاس‌های نماز پیشین که در شهرستان‌های ابرکوه و اشکذر برگزار شد، برکات بسیاری داشت که اعتبارات لازم برای تهیه فرش نمازخانه‌های مدارس شهرستان اشکذر تمام و کمال تأمین شد.

موسوی بر تشکیل کمیته‌های فرهنگی، اجرایی، انتظامی و پشتیبانی در راستای برگزاری این اجلاس تأکید کرد و افزود: این اجلاس در استان با ابتکارات بی‌بدیلی در سطح کشور همچون پخش زنده اجلاس از طریق صداوسیما و حضور معاونان وزارتخانه‌ها و مشاوران وزرای کشور همراه بوده است.

یادآور می‌شود در این نشست که حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی امام‌جمعه تفت و محمد دهشیری فرماندار نیز حضور داشتند، هماهنگی لازم برای برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز به میزبانی شهرستان تفت و در آبان ماه سال جاری هم‌زمان با سالروز ورود امام رضا(ع) به تفت صورت گرفت. برنامه‌ریزی برای تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری باشکوه این رویداد، هماهنگی برای انتخاب سخنران مراسم و برنامه‌ریزی برای حضور مدرسان حوزه نماز در شهرستان تفت از دیگر مواردی بود که در این جلسه پیرامون آن بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام
captcha