رسالت سنگین رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
کد خبر: 4155732
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

رسالت سنگین رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گلستان به رسالت سنگین رسانه‌ها در انتخابات امسال اشاره کرد وگفت: در شرایطی که دشمنان برای کاهش مشارکت مردم تلاش می‌کنند، از این رو رسانه‌ها باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنند.

به گزارش ایکنا از گلستان، علی متکی، مدیر متکی مدیر کل روابط بین الملل استانداری گلستان در دیدار با خبرگزاری ایکنا گلستانکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گلستان  امروز، 26 تیرماه در دیدار با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایکنا گلستان گفت: جهاد‌دانشگاهی از جمله نهادهای بوده که در هر مقوله‌ای که ورود کرده توانسته با همت جهادی اقدامات خوبی را انجام دهد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گلستان به مقوله اطلاع‌رسانی و نقش خبرگزاری‌ها در اطلاع‌رسانی خوب و مفید و امیدبخش در جامعه اشاره کرد وگفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان در بحث امید‌آفرینی و القای ناامیدی در جامعه رسانه‌ها باید اقدامات دولت وکارکردهای آنها برای مردم بازگو کرده و به نوعی اعتماد‌سازی را در جامعه ترویج دهند.

متکی به رسالت سنگین رسانه‌ها در انتخابات امسال اشاره کرد وگفت: در شرایطی که دشمنان برای کاهش مشارکت مردم تلاش می‌کنند، از این رو رسانه‌ها باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنند.

مهدی باقریان، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان در این جلسه گفت: جهاددانشگاهی جزء رویش‌های اصیل انقلاب اسلامی و یک نهاد غیردولتی و هزینه درآمدی است که هر استان با توجه به امکانات و چالش‌های موجود در زمینه‌های مختلفی علمی و پروهشی ورود کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش به سه موضوع اصلاح نژاد اسب اصیل ترکمن، تکمیل زنجیره ارزش گیاهان دارویی و سرطان برست گام‌های مؤثری برداشته است، افزود: آمار سرطان پستان در گلستان شاخص است و یکی از استان‌های پرخطر در این زمینه می‌باشد که این مشکل در استان شناسایی شد و این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مرکز غربالگری و تشخیص درمان سرطان برست در استان و با رویکرد پیشگیرانه و تشخصیص به موقع انجام می‌شود.

وی همچنین به حوزه فرهنگی جهاد‌دانشگاهی اشاره کرد وگفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک مجموعه کامل که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و همچنین دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا(تنها خبرگزاری قرآنی کشور)، مرکز افکارسنجی(ایسپا) و مرکز تولید محتوا فعالیت می‌کند که شعار «اطاعت از رهبری و حمایت از دولت منتخب» را سرلوحه کار خود قرار داده است.

انتهای پیام
captcha