دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست
کد خبر: 4155932
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
سرلشکر باقری:

دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد که شما نتایج آن‌را می‌بینید و تحولاتی که در ارتباط با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم و نظام در حوادث سال گذشته است و دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست.

سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امروز، 27 تیرماه، در جمع شورای فرماندهی سپاه آذربایجان‌شرقی گفت: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد که شما نتایج آن ‌را می‌بینید و تحولاتی که در ارتباط با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم و نظام در حوادث سال گذشته است و دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر عاشورا گفت: برابر گزارش همکارانم در ستاد کل، اقدامات بسیار خوبی در سپاه عاشورا انجام شده است. سپاه عاشورا جزو سپاه‌های موفق استانی است و اجازه عرض اندام به جریانات معاند را نداده است.

باقری افزود: سپاه حافظ انقلاب اسلامی است و گزارشات نشان می‌دهد، سپاه عاشورا جزو سپاه‌های موفق استانی است که با آمادگی و هوشیاری اجازه عرض اندام به جریانات معاند را نداده است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به حوادث سال گذشته گفت: استان آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های نمونه کشور بود و ما کمترین ناآرامی را در این استان شاهد بودیم.

وی افزود: در کنار تلاش دستگاه‌های مختلف امنیتی، انتظامی و نظامی، نقش مردم استان در عدم همراهی با دشمن و حضور منسجم در راهپیمایی ها و تجمعات بر علیه دشمن بسیار برجسته بود.

سرلشکر باقری با اشاره به تحولات جهانی گفت: قطب قدرت در حال چرخش به سمت آسیاست و نگاه قدرت‌های غیر غربی هم به جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای است.

وی تصریح کرد: آذربایجان‌شرقی هم به لحاظ تاریخی و هم به لحاظ ایفای نقش مؤثر در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاطع مختلف دوره پس از آن، استان مهمی است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: در سپاه عاشورا روحیه جهادی و انقلابی حاکم است و باید با تمسک به این روحیات قدرت تاثیرگذاری خود در مسائل منطقه را افزایش دهید.

وی در پایان با درود به روح شهید امنیت، امیر حسین پور گفت: به خانواده این شهید عزیز، تبریک و تسلیت می‌گویم. شما می‌بینید شقاوت دشمن بالاست و باید همواره آمادگی خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام
captcha