تخفیف ویژه به اهالی رسانه برای خرید بسته محصولات عفاف و حجاب
کد خبر: 4156061
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

تخفیف ویژه به اهالی رسانه برای خرید بسته محصولات عفاف و حجاب

رئیس فرهنگسرای رسانه از اعطای تخفیف ویژه به اهالی رسانه برای خرید بسته محصولات عفاف و حجاب با همکاری مؤسسه نانو بنیتا خبر داد.

تخفیف ویژه به اهالی رسانه برای خرید بسته محصولات عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مهدی شکیبایی، رییس فرهنگسرای رسانه از تخفیف ویژه خرید محصولات حوزه عفاف و حجاب به اهالی رسانه و خبرنگاران خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، فرهنگسرای رسانه برنامه‌های مختلفی را با محوریت ترویج این فرهنگ مهم در سطح جامعه برگزار کرد. یکی از این برنامه‌ها همکاری با مؤسسه نانو بنیتا با محوریت ارائه محصولات حوزه عفاف و حجاب است.

وی اضافه کرد: با مشارکت این مؤسسه که از شرکت‌های فعال و دغدغه‌مند در حوزه ارائه محصولات حوزه عفاف و حجاب است، نمایشگاه محصولات حجاب و عفاف ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل دائمی این مؤسسه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین، با همکاری و مساعدت این تولیدکننده ایرانی مقرر شد تا تعدادی بسته محصولات حوزه عفاف و حجاب به صورت نیم‌بها و تخفیف ویژه تقدیم اهالی رسانه و خبرنگاران شود.

رئیس فرهنگسرای رسانه تأکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند یک نماینده معرفی کرده و برای دریافت بن تخفیف ویژه این محصولات برای خبرنگاران خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، نماینده رسانه‌ها باید با مراجعه حضوری به واحد روابط عمومی فرهنگسرای رسانه بن دریافت محصولات حوزه عفاف و حجاب را دریافت کنند.

فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان شریعتی، خیابان گل نبی، میدان قبا است. همچنین، نمایندگان رسانه‌ها برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۶۷۰۱۴۸۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha