تمدید مهلت شرکت در جشنواره «مدهامتان» در کردستان
کد خبر: 4157319
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «مدهامتان» در کردستان

مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان از تمدید مهلت ثبت‌نام در شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان» در کردستان خبر داد و گفت: فعالان قرآنی کردستان تا 6 مردادماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را در این دوره از جشنواره انجام دهند.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: فرصت ثبت‌نام در شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مُدهامتان در رشته‌های  قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت نماز، حفظ کل، مکبری، اذان و استعدادیابی تا جمعه، ۶ مردادماه تمدید شد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش بانوان و آقایان افزود: این جشنواره در ۱۰ رشته مختلف شامل اذان، مکبری، قرائت نماز، حفظ کل، حفظ جزء٣٠، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، معارف اهل بیت(ع) و مفاهیم برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان بیان کرد: ثبت‌نام در رشته‌های معارفی اهل بیت(ع)، مفاهیم و حفظ جزء ۳۰ به پایان رسیده و امکان ثبت‌نام مقدور نیست.

وی با تأکید بر اینکه به کانون‌هایی با بیشترین تعداد شرکت‌کننده هدایایی تقدیم می‌شود، افزود: اعضای کانون مساجد باید از طریق https://bachehayemasjed.ir/web/panel/login نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. و کسانی که عضو کانون مساجد نیستند از طریق آدرس  https://bachehayemasjed.ir/signin نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

کیامهر یادآور شد: کودکان رده سنی زیر هفت سال، نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و جوانان در رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال از اعضای کانون‌های مساجد در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha